sobota, 9 czerwca 2012

Scenariusz

hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dzisiaj będzie długggii scenariusz:)To do ROBOTY


Scenariusz 34
DO-(zjawia się)
DT-(zjawia się)
D(uch)I(zydy)-(zjawia się)
Sen-(zjawia się)
D(uch)O(ojca)V(Victora)-(zjawia się)
D(uch)O(ojca)S(ary)-(zjawia się)
D(uch)M(atki)S(ary)-(zjawia się)
D(uch)S(ary)-(zjawia się)
D(uch)M(atki)V(ictora)-(zjawia się)
D(uch)M(atki)N(iny)-(zjawia się)
D(uch)O(jca)N(iny)-(zjawia się)
T-Aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
V-(wchodzi)A co tu się dzieje(patrzy na duchy)
Ma-A co to jjeeesstt?!
V-Wygląda to mi na zjazd bogów i duchów
Ma-No nieźle
D(uch)A(nubisa)-(zjawia się tam gdzie stał Victor Victor odskakuje)
V-No to już jest straszne kim wy jesteście?
DH-Jestem duchem Horusa
DA-Jestem duchem Amneris
DO-Jestem duchem Ozyrysa
DT-Jestem duchem Tutenchamona
DI-Jestem duchem Izydy
DOV-Jestem duchem twojego ojca Victor Senior
DOS-Jestem duchem ojca Sary
DMS-Jestem duchem matki Sary
DS-Jestem duchem Sary
DMV-Jestem duchem matki Victora
DMN-Jestem duchem matki Niny
DON-Jestem duchem ojca Niny
Mi-A ty(patrzy na Senkhare)
Sen-Jestem Senkhara
Mi-Wiele wyjaśnia czego chcecie
Po(ppy)-Ej Nina i Fabian Upadli
DA-Niech leżą nic im nie będzie i tak oni już wiedzą
Po-Co?
DA-Za chwile się dowiecie
Mi-Czego chcecie?
DH-Powiedzieć wam przyszłość i nie tylko oto i Niny i Fabiana
DA-Wyjaśnimy i powiemy co robić żeby historia szła z rytmem świata
W(szystkie)D(uchy)-Żeby świat był szczęśliwy
Sen-Ja mam odmienne zamiary chce pokonać tych tam(pokazuje na Amneris i Horusa)i tom(patrzy na Nine)oraz zrobić tak żeby Fabian poślubił Joy
MI-czyli duch swatka
Ma-Nie Mick to jeste Senkhara w Starożytnym Egipcie chciała być boginią albo raczej być nieśmiertelną.Kochała się ona w Horusie ale Horus wolał AMneris stąd nienawiść Senkhary do każdego potomka Amneris ale jedno mnie dziwi czemu nienawidzisz Niny(mwi do senkhary)
Sen-Bo ona urodziła się 7 dnia 7 miesiąca o godzinie 7 rano a Joy 7 dnia 7 miesiąca o godzinie 7 wieczorem czyli jest moją potomkinią
Ma-I wszystko jasne
Nagle do pokoju wlatuje UFO
Al_UFO!!
Ma-Tak Alfi to UFO!!!!!!
Ze statka kosmicznego wychodzi Zangog
Zan(gog)-Nina Nina gdzie jesteś mam dla ciebie zaproszenie na ślub mój i tej wampirzycy
Al-(podchodzi do Zangoga i dźga go palcem)To obcy obcy jednak istnieją wiedziałem wiedziałem wiedziałem obcy obcy
Zan-Odejdź chłopcze
AL-Już już(odchodzi)
Zan-O bogowie miło mi was widzeć
DA-Hej Zangog
N-Zangog(budzi się)
Zan-Nina(podchodzi do Niny)Prosze zaproszenie tylko przyjdź albo przyleć masz chyba w miotle ten wlącznk?
N-Nie nie mam
Zan-Nieszkodzi przylece po ciebie
N-Aha Dzięki
Zan-Papap(odlatuje)
A-Wow
N-(upada)
DA-Dobra to może wrócimy do tematu
Nagle do pokoju wlatujuje nietoperz który zmienia się w wampirzyce Fabian się budzi
Wa(mpirzyca)-Fabian zapraszam cie na ślub mój z kosmitą kosmita po ciebie przyleci
F-Dzięki i cześć
Wa-Papap(odlatuje)
Ma-Dobra to jest już na maksa dziwne!!!!!!!!
Mi-A myślałaś że ja jestem dziwny
Ma-Zmieniam zdanie
DT-Może przejdźemy do rzeczy
W-Tak
DT-Więc nie próbujcie ich rozdzielić
DA-Nie róbcie nic co może im zaszkodzić
WD-I najważniejsze NIE myślcie ani nie róbcie im nic złego
W-Jasne
WD-(znikają)
Sen-Możecie robić im źle(znika)
N,F-(budzą się)Wow
...



To tyle miałam napisć dłóższy ale ten chociaż jest nie króciutki:):):)

papappapapa


Moniczka

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

SUPER czekam na następny

Girl Regrets Of The Past pisze...

suuuuupeeeeeer czekam na następny!!!!!!!

ραυℓιиє pisze...

Kiedy nastepny? Piszesz fantastyczne scenariusze.