sobota, 16 czerwca 2012

Scenariusz 43lub44

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Najpierw informuje że 21 czerwca 2012 roku(czwartek)nie będzie notki mam wycieczke szkolną do Centrum Kopernika w Warszawie dlatego żeby wam to jakoś wynagrodzić dodaje częściej+już nie będe szatażować

Scenariusz 43lub44
DA-Jacyś oni są strachliwi
DH-Racja w np.Nina się nie wystraszyła duchów
DA-(patrzy na Horiusa przenikliwym wzrokiem)
DH-A racja czarodziejka
DA_Nareszcie
A-Kłótnia duchów super
DA-Hej Amber
A-aaaaaaaaaa
Da-mówiłam nie bójcie się
Mi-Ej czemu jesteście tak podobni do Fabiana i Niny
DA-Jestem Amneris moją potomkinią jest Nina
DH-Jestem Horus mojim potomkiem jest Fabian
DA,DH-Historia lubi się powtarzać
Al-Duchy-UFO
DA-Ach ten Alfi
Tymczasem w statku kosmicznym-UFO
Za-Już niedługo będziemy na LOVENUSIE
F-LOVENUSIE?
Za-To planeta na której mieszkam
F-Aha pierwszy raz lece UFO!
N-Ja drugi
F-A pierwszy był
N-Jak Zangog mnie porwał 3 lata temu dlatego spóźniłam się wtedy na zajęcia a nie myślałam
F-yy
Za-To prawda
F-A co to?(patrzy na jakieś ciło w pojemniku z wodą)
Za-Jakiś człowiek który mnie widział i zrobil zdjęcia mam go tu już 99 lat
F-Nieźle,Alfiemu by się spodobało
N-No!
Za-To zaraz go tu teleportuje
N,,F-Nie
Za-Już za późno
W domu Anubisa
A-Alfi nie mówi do mnie Ashley!
Al-Czemu?
A-Bo nie
Nagle pojawia się UFO
A-Aaaaaaaa
Al-(znika pojawia się w UFO Ufo odlatuje)Super(rozgląda się)
N-Prawda?
F-Super tu jest i tyle gadżetów
N-No
Za-Dzięki długo trwało umeblowanie tego ciesze się że się wam podoba
Al-Obcy!Nina Fabian gdzie lecimy
N,F-Na planete Zangoga
Al-Czyli?
N,F-LOVENUS
Al-Super a po co?
N,F-NA ślub Zangoga i wampirzycy
Al-SUPER
Za-JUż jesteśmy prosze wysiadać
Wysiadają
N-Wow
F-Wow
Al-Super!
MZA(matka zangoga)-Witajcie na ślubie mego pysia królisia
Al-Pysia królisia(śmieje się)
Za-Mamo nie mów tak
MZA-Dobra dobra
Wa(mpirzyca)-Heja chodźcie pokaże wam okolice
W-Dobra super!(idą)
Al-Co to?
Za-Mózg królika
Al-A to?
Za-Ty za 2 lata
Al-Będe łysy i będe mieć jajowatą głowe??!
Za-Tak jak będziesz tyle gadać
Al-Już się zamykam
W dou anubisa
P-Gdzie Alfi?
A-UFO go porwało!
P-Co?Ten Zangog
A-Tak byli tam też fabian i nina
P-To Alfi jest bezpieczny
A-No
Tymczasem na planecie
N-To kiedy ślub?
Za-Za 5 minut
W-Super...

Tyle wiem chyba się rozpisałam:)

papapappapa
Monikczka