sobota, 16 czerwca 2012

Scenariusz 42

Hejka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wchodze widze 4 komentarze bardzo dziękuje!I dodaje scenariusz:)


Scenariusz 42
V-(podchodzi)Co to aaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Sen-CO wrzeszczysz?
V-Nie nic gdzie Nina
F-Wy...buchła....!
V-Wyyyybbbbuuuuchłaa?JAk ?
Sen-Tak ja to zrobiłam~!
V-Jak ja cie dopadne(biegnie za Senkharą a Senkhara ucieka)
A-To niecodzinny widok
Re-No
N-(wygląda przez mur,wyjmuje różdżke i zaczarowuje Senkhare,wyskakuje przed mur i biegnie do Senkhary)Aaaaaaaaaaaa!!!!!!(kopie ją ona się rozsypuje)
F-Nina?!To ty nie wybuchłaś?
N-Nie to balon napełniony helem
F-Sprytnie
RE-No
Dzwoni dzwonek
N-(myśli)Ide do szkoły(idzie)
F-(myśli)Tak ja też(idzie)
N-(myśli)Super było jak Viktor gonił Senkhare
F-(myśli)I to jak czegoś takiego w życiu się nie spodziewałem
N-(myśli)No!!
A-(dogania N,F)Eej!Czekajcie!
N-(myśli)zaraz zacznie ględzić
F-(śmieje się)
N-No
F-Super
A-CO?Jesteście na mnie źli za to co powiedzialam?
N,F-Tak to była tajemnica przez ciebie mogliśmy zginąć
A-Zgodność zdań
Ve-(podchodzi)Witam was uczniowie Nino i ty Fabianie idziecie za mną do Domu Anubisa jasne nie wolno wam wychodzić!Nawet do szkoły ju ż!!!
N,F-Dobrze(idą)...

To tyle.
papapappapapa

Moniczka

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

omg super

ραυℓιиє pisze...

Extra!!! Kiedy kolejny?

Anonimowy pisze...

a właśnie się zapytać skąd masz takie dobre pomysły i lepiej żeby te 4 komcie były bo b.chce przeczytać nowy odcinek scenariusza

Adelajda

Girl Regrets Of The Past pisze...

właśnie ja też bym chciała dalej czytać!!!!