czwartek, 7 czerwca 2012

Scenariusz:)

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przeprosiny za niobecność:)A nie będe się wypowiadać na ten temat!!!Scenariusz


Scenariusz 26
Jo-Kim wy jesteście!!!!!!!!!!
DH-(zdejmuje maske)
A-(wchodzi)To ty znowuuu!
Jo-CO znaczy znowu!!!!!!!!!!!!!!!??????
F-Amber!!!!(Wchodzi i upada)
Jo-Fabian!
DH-Cicho!!
Jo-Tak
M,Mi-(wchodzą)
M-Dobra dwa duchy podobne do Niny i Fabiana
Mi-Fabian leży nieruchomo na podłodze
M-Przestraszona Joy
Mi-I przestraszona Amber
Mi,M-O co chodzi?!
DH-(zakłada maske i znika)
DA-(znika)
F-(budzi się)Co się tu dzieje?
A-(podchodzi do fabiana)Zendlałeś gdy zobaczyłeś duch Harusa ta dziwne
F-Wiem chodź Amber!
F,A-(Wychodzą)
W POKOJU EDIEGO MICKA I FABIANA
F-O co chodzi Amber!
A-Tak tam był duch Amneris i Horusa
F-Wszystko jasne
N-(wlatuje przez okno)Aaaaaaaaaaaaa!!!!
DT(duch tutenchamona)-Czekaj nie jestem taki straszny!
N-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(spada z miotły łapie ją Fabian)Dzięki
F_Nie ma za co
DT-No nareszcie cie mam!!!!!
N-Czego chcesz?!
DT-Ciebie!...




To tyle narazie:)!


papapapapap


Moniczka

1 komentarz:

ραυℓιиє pisze...

Super! Kiedy kolejny? ;D