sobota, 16 czerwca 2012

Scenariusz 43

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Znowu 4 komentarze dzięki.Pytanie skąd biore pomysły?Często oglądam filmy z magią,duchami,ufo,itd.i to łącze.

Scenariusz 43
W Domu Anubisa
Ve-Macie od teraz wspólny pokuj jasne?
N,F-Tak
Ve-Powiem wam czemu.Dlatego że jeśli się was rozdzieli chociaż na 2 godziny miliardy a nawet setki miliardów duchów złych diabłów demonów złych kosmitów opanują ziemie ale nie tylko dojdą także do śwaiata duchowego przez co świat skończy się natychmiast.A teraz do pokoju ale już!
N,F-(idą)
N-(myśli)CO jaki koniec świata o co chodzi?
F-(myśli)Nie wiem ale to robi się straszne
N-(myśli)Miałeś na myśli upiorne bo to takie jest
F-(myśli)A jak wytłumaczyć to Sibunie
N-(myśli)Amber będzie się bała a Alfie gorzej zacznie nawijać o UFO
F-(myśli)Ale UFO istnieje
N-(myśli)Tak a chcesz żeby ci przypominał o tym co może się stać??
F-(myśli)Nie
N-(myśli)No właśnie
Po szkole Amber idzie do swojego pokoju nie ma w nim Niny idzie do Fabiana ale po drodze spotyka Vere
A-Gdzie Nina?
Ve-Od dzisiaj mieszka z Fabianem a ty z Eddym
A-NIE!(idzie wchodzi do pokoju Fabiny)O co chodzi?
F-O to że musimy razem mieszkać bo jeśli się nas rozdzieli na chociaż 2 godziny będzie koniec świata także tego duchowego
A-To dlatego macie razem mieszkać?
N,F-Tak ale i nie będziemy chodzić do szkoły nauczyciele będą przychodzić do nas
A-Ale macie dobrze!
N-Nie jestem pewna
F-Ja też nie chcesz koniec świata?
A-NIE!
N,F-Właśnie
E-(wchodzi)Ej ludzie dlaczego mam mieszkać z AMber!
N,F-Dla bezpieczeństwa świata(tłumaczą jednocześnie)
E- Nieraz się was boje
A-Ja też Eddy ja też
N,F-To macie wspólne tematy możecie gadać o tym że się nas boicie]
A,E-Aaaaaaaaaaaaaa(wybiegają)
Mi-(wchodzi)O hej Ninfa co tu robisz?
N-Mieszkam
Mi-Jak to?
N-Normalnie
Mi-Super czyli ja mieszka z ...
N,F-Amber
Mi-Co wy UFO?
N,F-Nie
MI-Aaaaaaaaaaa(wybiega)
Gdy Fabina jest sama w pokoju do pokoju wlatuje UFO wychodzi z niego Zangog
Za(ngog)-Gotowi na ślub?
N,F-Tak(niepewnie)
Za-Dobraa lecimy
N,F-(wchodzą do statku kosmicznego całe zajście widzi cały dom anubisa
Ve-A niech lecą i tak są razem a tak zawsze wygrają
DA,DH-(zjawiają się)Nie bójccie się
Mi-Ale ale
DH-Co ale
Mi-Nic nic(przestraszony)...

Dobra więcej dzisiaj chyba nie będzie albo będzie nie powiem:)


papapapap

Moniczka

2 komentarze:

ραυℓιиє pisze...

Oh, zdradź nam ten sekrecik ;) Super scenariusz ;)))

Girl Regrets Of The Past pisze...

Czekam na następny!!!!