niedziela, 3 czerwca 2012

Scenariusz

HEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bey pryeciagania scenariusz




Scenariusz 22
A-Czego?
N-Tego ze ja chce cie ochronic przed...
F-pryed...Rufusem...jestes Amber w...niebeypieczenstwie
N-Tak wlasnie o to chodyilo pa)wzchodyi)
A-Wiec kiedy zamierzasz zaprosic Nine na bal?
F-Juz to zrobilem
A-Wow jak szybko
F+Musialem sie pospieszyc bo mam duza konkurecje
A-no w sumie a wiesz ze JOy chce pozbyc sie Niny?
F-Wiem(słyszy sygnał policji)Amber słyszałaś to?
A-Tak chodźmy(biegną na hol jest tam też reszta Domu)
N-Co się dzieje?
V-Policja przyjechała po Joy i Julie oraz Dana
N-Czemu?
V-Joy bo ciebie zabiła,Julia bo jej w tym pomogła a Dan bo napadł na Nathana
N-Aha
Pol(icja)-(wchodzi)Panny Mercer panie Mercer prosze na przesłuchanie
Jo,Ju,D-(wychodzą)
Na posterunku policji
Polic(jantka)-Witam do was pare pytań najpierw panna Joy Mercer prosze za mną(wchodzą do gabinetu)Więc Joy co tobą kierowało?
Jo-Nina ukradła mi chłopaka
Pol-W jakim sensie?
Jo-Mnie nie było w dom Anubisa 2 lata temu na moje miejsce przyjechała Nina ze Stanów,nie wiem co się dokładnie działo ale wiem że jak przyjechałam na koniec semestru na bal i zobaczyłam jak Nina i Fabian tańczą na środku sali i w końcu się pocałowali.A w następnym semestrze Nina zerwała z mojej winy z Fabianem i nie byli razem ale później znowu się zeszli.
Pol-A może to nie wina Niny że Fabian może ją kocha
Jo-Ale on kochał mnie!
Pol-Miłość ma różne imie i jest zmienna.A teraz do rzeczy czyli z tego powodu chciałaś zabić Nine?
Jo-Tak dokładnie
Pol-To dziękuje prosze wyjdź
Jo-(wychodzi)
Pol-Do mnie Julka
Ju-(wchodzi)
Pol-Witam czemu pani pomogła siostrze zabić Nine?
Ju-Bo kocham Fabiana
Pol-Aha dobra wyjdź
Ju-(wychodzi)
Pol-(dzwoni)Halo prosze do mnie Fabiana Ruttera
F-(wchodzi)słucham o co chodzi?
Pol-Ze względu na przejścia mam do pana pytanie czy kiedyś kochał pan panią Mercer?
F-Nie Joy lubiłem jako przyjaciółke ale nigdy jej nie kochałem jedyną dziewczyną jaką kochałem i kocham to Nina od kąd pierwszy raz ją zobaczyłem.
pol-Czyli nigdy więc dziękuje możesz iść
F-(wychodzi)







To narazie taki może później jeszcze dodam ale nie wiem czy będe miała czas:)




Papapapapapapappaappapapapapapa




Moniczka

Brak komentarzy: