środa, 9 maja 2012

Scenariusz

Siema!!!!!!!!!!!!!
Do premy HoA w Polsce zostało tylko 19,19,19 dni sorry za wczorajszą i inne pomyłki sorry



Scenariusz 12
T-Ni.ni.nananna..nana
N-Yyyyyyyyyyyyy
F-Byłem z Amber i Alfim na cmentarzu,i usłyszeliśmy dziwny dzwięk jak krzyk,dochodził od strony grobu i pobiegliśmy po grabarza czy jak on się tam nazywa i on odkopał grób a ona żyła.
T-Tak tylko kiedy wróciłeś z Egiptu?
F-Przyjechałem już 7 dni temu tylko nocowałem u cioci 6 ulic z tąd
T-A to jasne ide po Victora
F-Ufff
A-Wow,nieźle się wykształciłeś Fabian w kłamaniu
F-Dzięki
Do pokoju wchodzi Eddy
E-Hej Nina
N-Cześć
E-O w końcu żyjesz,gratulacje
N-Dzięki chcesz spróbować
E-Nie a czego
N-(śmieje się)Śmierci?
E-Raczej wole na razie nie próbować
N-Jasne
F-Dobra o co chodzi?
N-Eddy mnie już kiedyś widział jako ducha,jak wyszłam z ciała po upadku ze schodów
F-Aha
Wchodzi Victor
V-Panno Martin panie Rutter proszę do mnie
Nina i Fabian idą za Victorem
V-Więc dziwny przypadek nie prawdaż?
N-Wie pan o co chodzi i wie pan prawde po co pan jeszcze wypytuje
V-Tak wiem wnusiu...





Sorki że krótki ale nie mam czasu i jestem zmęczona więc Pappapapaapapapapappa:):):):):):):):)):):):):)):)))




Moniczka

Brak komentarzy: