wtorek, 5 czerwca 2012

Scenariusz

Hejka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Znowu:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wiem że już 2 raz dzisiaj ale komentarze są więc chce dodawać w miare często no i nadrobić:)Od razu uprzedzam chociaż wiem że to jeszcze długo ale napisze 21 czerwca nie pisze mam wycieczke do Warszawy-Centrum Kopernika.A teraz scenariusz.


Scenariusz 2...5 chyba
A-Yyy
DA-(znika)
N-(budzi się)Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A-Nina spokój!
F-Co to było?!
A-Niewiem przedstawiła się jako Amneris
N-Amber która godzina?!
A-15 a co?
N-Nie zdąże jeszcze godzina!(klaska w ręce przy niej zjawia się miotła)Różdżka spakuj!
A-Nina gdzie lecisz?!
N-DO Stanów na pogrzeb jestem tu ostatni raz!
A-Co?!Jak to?!Dlaczego?!
N-Mam narazie 17 lat jestem niepełnoletnia i ktoś musi sp.rawować opieke a opieka po śmierci babci musi sprawować moja ciotka mieszkająca w Egipcie a tak trzeba spać już o 20!

A-Pech!
N-Za 2 tygodnie kończe 18 lat i będę mogła wrócić.
A-To super!
N-Dobra a teraz lece!(wylatuje przez okno)
A-O Fabian co ty tu robisz?
F-Jestem tu już od kąd zaczełaś gadać z Niną!
A-A tak rzeczywiście!Zapomniałam!
F-Hahahahaaha
Jo-(wbiega)Fabi!!!!!!!!!!!!!!(całje go)
F-(odpycha ją i wybiega)
A-I widzisz co zrobiłaś?
Jo-Tak znowu mam chłopaka
A-Fabian to nie twój chłopak!
Jo-Niny też nie!
A-Ale zerwał z nią przez ciebie i Julie!(wychodzi)
Jo-I co z tego!
DA,DH-Jednak coś...





To taki dzisiaj już CHYBA nie napisze albo napisze w dni wolne będe dużo pisała na wszystkich blogach!

papaapapapapa



Moniczka

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

SUPR JAK ZWYKLE CZEKAM NA NASTĘPNY

Anonimowy pisze...

super czkam na następny

ραυℓιиє pisze...

Extra! Czekam na kolejny ;D