wtorek, 3 lipca 2012

Scenariusz 49

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Najpierw napisze tak(Sara to nie Sara w mojich scenariuszach)pewnie zastanawiacie się o co chodzi to ja napisze w scenariuszu sprostowanie:)Ale będzie też dużo Fabiny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Scenariusz 49
CDA(Cały dom anubisa)-Sara
DS-Hahahahhahahahahaha
R-(policzkuje ducha)Głupia!!!!!!!!!
A-O co chodzi?
N-Sara to nie Sara to Senkhara próbująca się zemścić na Sarze dlatego Sara jako Senkhara próbowała pomóc ale Senkhara jako Sara chciał nas zabić
Je-Ale to nie ma sensu
N-A jednk ma sens Sara wolała Viktora od Rufusa.Ale gdy dowiedziała się jaki jest naprawde skończyła ich kontakty,a wróciła do Rufusa którego jak poznała bardziej też z nim zerwał.I tak się to skoczyło
R-Skąd wiesz?
N-Czytałam pamiętnik Sary
R-CO?!
Sen(Sara)-(zjawia się)Tak masz racje Nino(uśmiecha się)A ty Rufus jesteś serio GŁUPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(znika)
R-Ja wam jeszcze dam(odchodzi wściekły)
DS(senkhara)-To ja też już sobie pójde(znika)
Al-Dziwna akcja
W-Noooooooo
L(ekarz)-(wchodzi)Dobrze rozejść się Nina będzie miała operacje wcześniej niż przwewidywano.
W-(rozchodzą się)
Tydzień później Nina wraca do Anubisa
CDA-Niespodzianka
N-(ździwiona)
F-(zatyka jej oczy z tyłu jak podchodził)
N-Fabian
F-Skąd wiedziałaś
N-Nie wiedziałam sam się przed chwilą przyznałeś(uśmiecha się)
F-Wkręciłaś mnie
N-Wiem
F-Nie znałem cie od strony szantażu
N-Dużo jeszcze nie wiesz
F-(całuje Nine)
A-Oooooooooooooooo
N,F-Amber
Al-Ja się nią zajme(bierze Amber za rękę i odciąga od Fabiny)
N-Na serio dziwne
F-Bardziej dziwne niż Sara całująca Rufusa?
N-Nie Sara tylko Senkhara
F-Wyobraź sobie Senkhare i Rufusa
N-Jako pare?
F-Tak
N-Wole nie
F-Ta to dziwne
N-Tak(całuje Fabiana)
F-Nino pójdziesz ze mną do kina?
N-Jasne a kiedy?
F-Dzisiaj o 17
N-Pasuje
F-To dobrze
N-Tak a co dobrze
F-A to że...eeeee...nie wiem(całuje Nine)
N-A czego nie wiesz?
F-Co powiedzieć
N-A po co mówić
F-Racja(całuje Nine)
Al-To serio jest słodkie
A-Nie mówiłam
Al-mówiłaś mówiłaś
P-Wiem nigdy tego nie mówiłaś ale oni są potwornie słodcy!
W-Zgadzamy się
E-A gdzie oni są?
Je-Uciekli od was głupole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W-Czemu od nas
Je-Ooooooo
W-A no jasne że tak
Spacer Fabiny
N-Dobrze że uciekliśmy od tych
F-No oni są jacyś podejrzani
N-I to jak(śmieją się)
F-Coś mnie ostatnio dziwi
N-Co?
F-Brak poszukiwań brak tajemnic brak skarbów
N-No jeszcze możę się okazać że są tajemnice domu Anubisa
F-To brzmi jak tytuł serialu młodzieżowego Tajemnice Domu Anubisa
N-No rzeczywiście
T(ajemniczy)G(łos)-(mówi słyszą go Fabina I Nina)Już niedługo będzie czas trzeba oczarować czas żeby było dobrze powiedzi tylko słońce
N-Co to było?
F-Nie wiem ale było to przerażające
N-No(trzęsie się)
F-Nic się nie stanie obiecuje(całuje Nine)
N-Od razu lepiej
F-(całuje Nine)
N,F-(przytulają się)...


To tyle mam nadzieje że dużo się wyjaśniło:)I że troszke Fabiny było:)

pppapapapa

Moniczka

4 komentarze:

Girl Regrets Of The Past pisze...

ooooooooooooo Jakie słodkie!!!!!!! Czekam na następne!!!

Girl Regrets Of The Past pisze...

chlip, Chlip,chlip

ραυℓιиє pisze...

Extra!!

Anonimowy pisze...

SUPER!!!!!!!!!!!!