poniedziałek, 2 lipca 2012

scenariusz 47

Heja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wiem miałam napisać wcześniej ale byłam poza domem.Więc teraz pisze:)


Scenariusz 47
Stara fabryka
N-Rufus!Czemu całyczas musisz mnie porywać po co ci ja?!
R-Oooo ale słodkie panna Martin się wściekła ooooooooo.Porywam cię tylko po to żebyś mi się rozpłakała musze mieć twoje łzy bo to ostatni składnik eliksiru życia
N-...
R-Co zamurowało cie?Tak tak czekam aż się rozpłaczesz!!!!
N-Super!!!!!!!!1
Tymczasem DOM ANUBISA
F-Ej gdzie ja jestem?
A-A ty jesteś?
F-Fabian Rutter
A-Aha ja nic nie pamiętam o mam tu pamiętnik mój przeczytam
F-Daj ja przeczytam(czyta)"Drogi pamiętniku!Nie uwierzysz dzisiaj dowiedziałam się że jestm w ciąży byłam u lekarza.Ale wcześniej Nine i FAbiana porwało UFO.O właśnie NIna i Fabian są razem już od 5 miesięcy ich rekord!Właśnie ide na kolacje:)
Amber"
F-Nina!!Już pamiętam Rufus ją porwał
WSZYSTKIM WRACA PAMIĘĆ
P-No tak
E-Lecimy do starej fabryki
Al-Jak to w ciąży Amber z kim?!
A-Czy to jest teraz ważne Nina została porwana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W starej fabryce Rufus wyszedł do niej wchodzi sibuna
F-Nina!!!!-(podbiega do Niny)
N-Fabian!!Pomórz rozwiąż te sznury!
F-Już już(rozwiązuje)
E-(podbiega)Czego on chciał?!
N-Mojich łez
F-A po co mu je(pomaga wstać Ninie bo ta ma rozciętą noge do kolana i wystaje jej kość)
N-Do eliksiru życia wiecznego to główny składnik
E-A co ci się stało?
N-Rufus wrzucił mnie tu przez dach!
F-Co?!Jedziemy do lekarza wystaje ci kość!
N-CO?!
E-Bierz Nine ja sprawdze czy Rufus nie idzie!
F-Już(bierze Nine i wychodzi)
A-Nina!(patrzy na noge)Co ci się stało?!
F-Rufus wrzucił ją przez dach do fabryki
A-Co do szpitala!
F-Jerome zadzwoń po taksówke!
Je-Już!(dzwoni)Taksówka będzie za 5 minut
F-Dobra chodźcie
W-(idą)
Przy drodze
F-(odkłada Nine pod drzewo)
E-(podbiega)Ludzie Rufus chyba idzie
R-(podbiega)Nie mylisz się(wyciąga nóż i bombe)
W-Aaaaaaaaaaaa
Ta(aksowkarz)-Szybko prosze wsiadać!!!!!!
W-Wsiadają
Ta-O co tu chodzi
F-Ten koleś cce nas zabić
Ta-Aha czyli jedziemy do szpitala?
W-TAK!
Ta-Już już
W szpitalu
L(ekarz)-(bada noge Niny)Panno Nino jutro czeka cie operacja mała nic ci nie będzie
N-Aha dobrze
L-A teraz idź na sale przedoperacyjną zaras do ciebie przyjedzie pielęgniarka
N-Dobrze(idzie z trudem)
NA sali Nina leży Fabian do niej idzie
F-I jak się czujesz?
N-Jak na taką rane na nodze to dobrze.
T-(wbiega)Jejku Nino co się stało?
N-(opowiada)
T-Aha ten nie chce nawet mówić kto powinien siedzieć za kratkami!
N-Już siedział ale urzywa innego nazwiska niż ma naprawde a raz zabił policjantów
T-To słabo
R-(wchodzi)Witaj wybrana po raz kolejny...

TYle nie wiem czy jutro napiesze:)

papappa

Moniczka

2 komentarze:

Girl Regrets Of The Past pisze...

Czekam na następny!!! Plisss dodaj następny!!!!

Anonimowy pisze...

Super scenariusz