czwartek, 7 czerwca 2012

Scenariusz!

hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To znowu ja:)I oczywiście scenariusz:)


Scenariusz 26 lub 27 nie pamiętam:)
N-Co?!
DT-(klęka przed Niną)Zostaniesz moją żoną?
N-CO?
M,Mi-(wchodzą)
M-No dobra co to jest?Jakiś koleś troche przezroczysty podobny do faraona Tutenchamona klęka przed Niną
Mi-Zkołowany Fabian stoi kolo Niny a nad jego głową wisi miotła
M-A Nina ma miotłe w ręce
Mi-A Amber stoi w kącie
Mi,M-Co się tu dzieje?
DT-(znika)
M,Mi-(wychodzą)
N-Co to było?
A-Nie wiem ale wyglądało na oświadczyny
N-...
F-Eee to było dziwne
A-Zgadzam się Nina nie wyjdźie za kolesia który ma około 50000 lat i jest duchem.Prawda Nino?
N-Raczej tak(upada)
A-Nina
F-Nina!!!!!!
DA-(zjawia się)
F-(upada)
A-Fabian!
DH-(zjawia się)
DT-(zjawia się)
Je-(wchodzi)Yyy
M,Mi-(wchodzą)
E-(wchodzi)
P-(wchodzi)Co tu się dzieje?
A-Nie wiem
DH-Spokuj!!!!Nie chcemy nikomu zrobić krzywdy!
DA-Tak chemy pomóc
P-Dlaczego oni mi kogoś przypominają tylko kogo?
A-Nine i Fabiana
Sen-(zjawia się)
Al-(wchodzi)
DT-Dobra to już przesada!
Sen-Zgadzam się!
Jo-(wchodzi)
Sen-Oto i Joy przyszła żona Fabiana Ruttera!
DH-CO to to nie nie myśl że ci się uda!
Sen-A co zrobisz zabijesz mnie?!
DH-Jesteś duchem nie da się ale można zrobić coś twojej potomkini
Sen-Nie
DH-Tak!
DT-Cicho!!!!!!!!!!!!!Nina będzie moją żoną!
DA-Nie!!!!!!!!!
DT-Tak!!!!!
DA-A jak to zrobisz?\
DT-yyyyyyyy
DA-Tego się spodziewałam!
Sen-Ale o co ci chodzi Amneris chcesz żeby historia kręciła się w kółko?
DA-Tak a jeśli przestanie być tak jak powinno świat ludzi zginie!
Sen-A co mnie świat ludzi obchodzi chce być królową bogów!!]
DA-Jesteś bardziej nieczóła niż myślalam
DT-Amneris ma racje jesteś nieczóła zostawiam Nine w spokoju!!!
DH-I o to chodzi!
DA-A teraz znikamy!
DA,DH,DT,Sen-(znikają)
N,F-(budzą się)
A-Nina!Fabian!Żyjecie!
N-A czy ja wyglądam na nieżywą już bardziej na pogubioną!
F-Tak właśni
M,Mi,Je,Al,P,E,Jo-O co chodzi?..............



To tyle mam nadzieje że fajny scenariusz.To już dzisiaj chyba ostatni.Ale nigdy nic nie wiadomo!!!!!!



Papapa



Moniczka

2 komentarze:

ραυℓιиє pisze...

Mam nadzieję, że to nie był ostatni na dzisiaj, bo ten był rewelacyjny! Kiedy dodasz następny? Pliss, dodaj dzisiaj, daj się namówić! ;P

Girl Regrets Of The Past pisze...

Zgadzam się z LoveFabian mam nadzieje że to nie ostatni scenariusz!!!!