poniedziałek, 11 czerwca 2012

Scenariusz 37

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorki za złe ponumerowanie zmieniam tamtes scenariusz to 36 część 2 sorki jeszcze raz mam nadzieje że nic się nie stało!!!!A teraz scenariusz i znowu swatanie Fabiny


Scenariusz 37
Następny dzięń-sobota
Amber idzie do Micka bo Ediego nie ma i Fabiana też
Mi-To co zaczynamy swatanie
A-Długo na to czekałam
Mi-Ja też jedno podknięcie i już
A-I już
Mi-I już
A-To jaki mamy plan?
Mi-Może urządzimy taki konkurs
A-Że będzie trzeba wylosować osobe z którą będzie się przyjaźnić przez dwa dni i zrobić tak żeby Nina i Fabian byli razem
Mi-A wiadomo że oni jak są razem to sobie
A,Mi-WYBACZĄ
Następny dzień konkurs
A-(czyta)Nina Martin masz kartke napisz na nim swoje imie i nazwisko i wrzuć go do kapelusza to samo zróbcie wszyscy...a teraz losujemy
F-(losuje)Nina
Al-(losuje)Joy
Mi-(losuje)Fabian
Ma-(losuje)Julia
P-(losuje)Amber
Je-(losuje)Eddy
A-(losuje)Dan
D-(losuje)Nathan
Nat-(losuje)Poppy
Po-(losuje)Victor!Dobra ja się nie bawie(odkłada)
N-(losuje)Victor
E-Mick
Poppy-Jerome
A-Dobra więc tak kto wylosował Nine staje koło niej,kto wylosował Fabiana staje koło Fabiana,Alfi staje koło tego kogo wylosował,tak samo reszta Masz Poppy
Wszyscy są już ustawieni
A-Nina?
N-Victor
A-(śmieje się)Dobra on też brał udział?Przecież odszedł
V-Ale udział biore Nina prosze koło mnie
N-(podchodzi)
F,Mi-(idą za Niną)
V-A
F-Wylosowałem Nine'
Mi-A ja Fabiana
E-A ja Micka
Je-Ja Eddiego
Po-Ja Jeroma
Nat-A ja Poppy
D-A ja Nathana
V-Dobra idziemy wszyscy
A-Nie!!!!!(do siebie)Coś źle wyszło...

Sorki że taki pokręcony ale Amber i Mick to wymyślali więc musiało coś takiego być.
papapapappa

Moniczka

PS.Kilka osób wyloswało Poppy bo zabrakło mi już bohaterów:P I nie dałam że ci co wylosowali poppy nie wszyscy poszli za nią wyobraźcie sobie zamęt jaki by powstał:)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

super scenariusz czekam na następny

ραυℓιиє pisze...

Super! Daj kolejny, plisssss! A Victor nikogo nie losował? Ciekawe, na kogo by trafił xD

Girl Regrets Of The Past pisze...

czekam

27msgt pisze...

Super

Anonimowy pisze...

ciekawa jestem co Amber i Mick jeszcze wymyslą. Bardzo smieszny i naprawde bardzo Fajny scenariusz:)

27msgt pisze...

Jest 5 dodaj :3

Anonimowy pisze...

fajny, czekam na następny