poniedziałek, 23 kwietnia 2012

1 scenariusz

Hej!Znowu!Hej!

Dobra to mój pierwszy scenariusz 3 sezonu,miałam pisać 2 sezon ale jednak zdecydowałam się na 3.Pewnie wiecie że Nathalia Ramos(Nina)odeszła z obsady Tajemnic Domu Anubisa,jeśli będzie 3 sezon jej nie będzie ale ja będę pisała z tak jak by była.To nie przedłużam i scenariusz.

1 scenariusz 3 sezonu.

Dzień przed rozpoczęciem roku szkolnego,Niny jeszcze nie ma,do domu Anubisa ktoś przyjechał.

A-(Biegnie do drzwi)Nina!Nina!(Otwiera drzwi)A ty to nowy uczeń?
Nat-Tak jestem Nathan,ze Stanów.
A-To tak jak Nina Martin i Eddy Miller.
Nat-Tak znam Ninę i Eddiego też.
A-Jak to możliwe?
Nat-Tak,Nina to moja była dziewczyna zerwała  ze mną dla tego że ją zdradzałem całowałem się z inną.A Eddiego znam ze szkoły.
A-Aha to wchodź rozgość się.
Nat-Dzięki.
Wchodzi do holu Fabian
F-Amber!Nina już przyjechała?(zauważa Nathana)Cześć ty to pewnie Nathan?
Nat-Tak jestem Nathan.Czemu wszyscy szukacie Niny ja was nie rozumiem.
F-Aha(odciąga Amber na bok)Amber skąd on zna Ninę?
A-Yyy To jego była dziewczyna Nathan jest ze stanów zna też Eddiego.
F-Nathan kiedyś chodził z Niną?(mówi zły)
A-Fabian nie złość się Nina jest teraz z tobą,a nie z tym głupkiem,zerwała z nim 4 lata temu.
F-Zerwała z nim tak dawno?
A-Tak tak dawno.Nie przejmuj się nim.
Do domu Anubisa wchodzi Nina.Zauważa ją Nathan.
Nat-Hej Nino!
N-Nathan co ty tu robisz?
Nat-Nic uczę się nie pasuje?Będę tu mieszkał,razem z tobą,będę ci uprzykrzał życie!(śmieje się i odchodzii)
N-(mówi do siebie)O nie tylko nie ten głupek,tylko nie on(idzie szukać Trudi)
T-O cześć gwiazdko!Już przyjechałaś?
N-Tak miałam wcześniej samolot i pociąg.
T-Aha,idź się rozpakować.
N-Już Idę.(idzie zauważą ją Amber)
A-Nina!!(biegnie do niej)Ale za tobą tęskniłam.Wiesz że jest tu twój były chłopak Nathan?
N-Tak wiem Amber że jest już zdąrzył mnie zastraszyć.
A-Jak zastraszyć?
N-Nic takiego zawsze straszy a potem nic z tym nie robi.
F-Amber,z kim rozmawiasz?(zauważa Ninę)Nina!(przytula ją)




To tyle narazie,wiem że krótki ale dopiero się rozkręcam może napisze jeszcze później albo dopiero jutro.Nie wiem.




                                      Papapapapapapapap


Moniczka

Brak komentarzy: