wtorek, 24 kwietnia 2012

2 scenariusz+dajcie mi szanse

Hejka!


Tak jak w tytule będzie dziś 2 scenariusz,może dłuższy od poprzedniego albo nie źle się dziś czuje więc scenariusz może być bezsensu.Ale ja napisze co w mojej mocy i jak najlepiej:):):):):)To teraz druga część tytułu mianowicie DAJCIE MI SZANSE!!Wiem że pisałam o tym w pierwszym poście lecz napisze i teraz.Jest to mój PIERWSZY blog więc jeszcze do tego nie przywykłam o jest jeszcze jedno proszę jeśli wchodzisz na tego bloga komentuj,pomagaj,poddawaj pomysły.Ja was do niczego nie zmuszam i nie karze tylko po prostu proszę.Wiem że pisze od 3 dni i że pewnie na tego bloga weszło może 1,2 osoby ale proszę jeden komentarz i tyle szczęścia.Dobra już nie nudzę,scenariusz już idzie hehehehe:):):):):):):):):):):):):):):)



2 scenariusz

Dwa dni po przyjeździe Niny,w pokoju Amber i Niny jest zebranie założycieli Sibuny.
A-No nieźle,nieźle teraz Nino wyjaśnij nam co to znaczy osirion.
F-Nino co to znaczy?
N-Naprawdę nie wiecie co to znaczy,co to jest?
A,F-Tak niesiemy
N-Czyli mam wam wyjaśnić?
A-Tak.W internecie nie było czegoś takiego
F-Ani w książkach
N-Nie było w książkach(mówi rozbawiona)To wam pokaże coś co wam może pomóc(podchodzi do ściany otwiera wisiorem tajne przejście,wchodzi do niego,wychodzi z wielką księgą)
F-Czy to jest to o czym myślę?
N-Tak jak najbardziej.
F-Skąd ty to masz?
N-Jak powiem to nikt nie uwierzy
F-No powiedz
N-(wzdycha)Dobra powiem,dostałam od,od,od boga Anubisa
F-Ty znasz Anubisa?!!
N-Tak jakby dał mi ją jak miałam 14 lat i zerwałam z chłopakiem,gdy chłopak odszedł poszłam do domu gdzie był Nathan z paczką do mnie gdy spojrzałam na nadawce pisało''OD ANTOSIA Z EGIPTU U B I S''.Poskładałam litery i wyszło ANUBIS.Na początku w to nie wie żyłam ale tydzień później zdecydowałam się otworzyć paczkę i była w niej ta książka z przepisem na eliksir życia.Przeczytałam całą te książkę i dowiedziałam się że wielu rzeczy o Egipcie i bogach.Kilka dni później na wycieczce szkolnej jechaliśmy do Hollywood ale autobus źle skręcił i dostaliśmy się do piramidy Tutenchamona.
F-Wow czyli tu są zapisane wszystkie prawdy,to jest Ta Książka!
N-Tak to Ta Książka
A-Możecie mnie oświecić
N,F-Tak możemy.
A-O świetnie a teraz telepatia czytanie w myślach czy coś takiego.
F,N-(śmieją się)
A-Grrrrr oświećcie mnie
N-Jest to książka bogini Izydy tak właściwie jej pamiętnik opisane są w niej rzeczy o których ludzie się nie śniły.Dobra macie kwestie o osirionem.
A-(czyta)OSIRION JEST TO W PEWNYM RODZAJU WYBRANIEC OSOBY WYBRANEJ,JEJ OGROMNE PRZECIWIEŃSTWO,WYBRANA/Y I OSIRION TWORZĄ PARĘ MOŻNA POWIEDZIEĆ IDEALNĄ LECZ RAZEM BYĆ NIE MOGĄ.OSIRION JEST OBROŃCĄ MOŻE ROBIĆ TO SAMO CO WYBRANIEC.
F-No nieźle ciekawe czyli Eddy to twój osirion czyli twój obrońca.Do twojego osiriona może też pasować Jerome(śmieje się)
N-(śmieje się)
A-Z czego się śmiejecie
N-...
F-...
A-Ej ludzie!
F-...
N-...
A-Patrzcie UFO
Do pokoju wbiega Alfi
Al-UFO gdzie mów dziewczyno gdzie UFO?
A-Alfi nie ma żadnego ufo próbowałam Ninę i Fabiana wyrwać ze śmiechu i czytania w myślach.
N-...
F-...
Al-No żeczywiście jacyś tacy dziwni
W EGIPCIE
F-Nina o co chodzi?
N-Nie mam pojęcia.
F-Gdzie jesteśmy?
N-Nie wiem ale wygląda mi to na,na piramidę
F-Na piramidę?
N-Tak gdzie Amber?
F-Nie ma jej tu...
W POKOJU NINY I AMBER
AL-Gdzie oni się podziali zwyczajnie zniknęli
A-Boje się...
W EGIPCIE
N-Do Egiptu sprowadził nas śmiech to może śmiech odeśle nas z powrotem.
F-Dobry pomysł
N-Na cztery
F-Trzy
N-Cztery(zaczyna się śmiać)
F-(zaczyna się śmiać)
N,F-(przenoszą się do pokoju
W POKOJU NINY I AMBER
A-(przytula się do Alfiego)Jeśli oni już nie wrócą
Al-Na pewno wrócą(przytula ją)
N,F-(pojawiają się)Wow(przytulają się)
Al,A-(podbiegają do nich)Nina,Fabian!Gdzie byliście?
N,F-W Egipcie dokładnie w piramidzie
Al-A byli tam kosmici?
F,N-Nie,nieprzypmonam sobie(patrzą się na siebie)Czy my mówimy jednocześnie?
Al-Tak jak najbardziej
F,N-Aha
F-Nino mogę na chwile(wychodzą z pokoju)Nino pójdziesz ze mną do kina
N-Tak


Dobra tyle więcej nie mogłam wymyślić.Założyciele Sibyny to Amber Nina i Fabian.O i jeszcze jedno narazie nie jest to za bardzo Fabina ale później się rozkręci.PAPAPAPA


Moniczka

Brak komentarzy: