poniedziałek, 11 czerwca 2012

Scenariusz

Siemka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wczoraj był 1 scenariusz dzisiaj też będzie 1 albo 2 zależy od czasu teraz pisze na szybko bo nie mam czasu:)


Scenriusz 39-chyba
Po lekcjach zebranie sibny pry wypalonym drzewie
A-Czyli koniec zagadek?
N,F-Nie
A-Aha
N-słyszałam...
G-(słyszy go tylko Nina)Słyszym mnie to dobrze haahahahhahha tamto nie aktułalne hahahahahhaah odnajdź krzyż ankh
N-CO?
GS-Tak zrób co mówi ona znajdź krzyż ankh ale nie dawaj go jej tylko schowaj
N-Tak dobrze
A-Nina
Al-Nina
Je-Ninfa
N-Co?O co chodzi?
A-Patrzyłaś się na drzewo i mówiłaś "CO?","TAK DOBRZE"
N-A to to jakiś głos kazał szukać krzyż ankh zły głos a Sara powiedziła że mamy znajeźć ten krzyż i go schować
A,Al-A co to krzyż ankh
N,F-Krzyż Ankh jest czymś takim podobnym do Maski daje nieśmiertelność posiadaczowi ale posiadacz musi mieć czyst serce by być nieśmiertelnym
A-Aha
Je-Nieraz wydaje mi się że w sprawach STAROŻYTNEGO EGIPTU jesteście naukowcami jak Mara z matmy
N,F-Czemu
Je-Temu
Al-Ja zawsze chciałem się zapytać czemu Nina siedzi na początku koła,obok niej siedzi Fabian a troche dalej Amber?
A-Pozwól ja wytłumacze.Nina jako pierwsza się o tym dowiedziała bo Sara dała jej wisior OKO HORUSA!
Al-A Fabian
A-Dasz dokończyć?
Al-Tak
A-Fabian dowiedział się drugi o tajemnicy i kilka razy widzial Sare w Domu Opieki a oprócz nich nikt jej nie widział żywej ani martwej.A ja siedze też z początku bo o tajemnicy dowiedziałm się trzecia pamiętam to Nina z Fabianem przesłuchiwali jakieś kasety z dzieciństwa Sary a ja tam wparowałam z czosnkiem i szpilkami
P-A po co ci był czosnek?!
A-Na wypadek wampirów
P-A szpilki
N,F-Zawsze trzeba wyglądać stylowo
A-Ej
N,F-Sorry
A-Dobra koniec zebrania Sibuna
Re-Sibuna...

Dobra tyle wiem ani tajemnicy ani nic w tym nie ma sory ale później będzie lepiej:)

papappapa

Moniczka

3 komentarze:

ραυℓιиє pisze...

Super! Czekam na kolejny ;D

Girl Regrets Of The Past pisze...

Po pierwsze to jest 36 scenariusz , a po drugie super scenariusze!!!

Monika pisze...

Sorki za pomyłke dlatego napisałam -chyba zapominam o numerowaniu