czwartek, 7 czerwca 2012

Scenariusz!

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dobra jest scenariusz:)


Scenariusz 28-chyba:)
N-yyyyyyyyy
F-Yyyyyyyyyyy
A-(chipnotyzuje Mare,Micka)
N-Y jak ty to zrobiłaś?
A-W szkole podstawowej do której chodziłam uczyli chipnozy
F-A to legalne
A-Nie
F-Yyyyyy dobra
Mi,M-Dobra co my tu robimy?
A-Przyszliście do Fabiana ale już idziecie
Jo,P,Al,je,E-A naprawde to
A-Byliśmy świadkami kłótni 4 duchów o Nine i Fabiana
Jo,P,Al,Je,E-Aha(wychodzą)
N-Dobra co się stało Amber!!!!
A-Już mówie Nino nie pal się tak
N-Co?
A-Już nic nic opowiem was przebieg tej kłótni(opowiada przebieg kłótni duchów)
F-Yyyyyyyy
N-yyyyyyyyyyyy
A-Też tak zareagowałam
Al-(wchodzi ubrany w garnitur)Amber!(klęka przed nią)Zostaniesz moją żoną?
A-Tak(całuje Alfiego)
N,F-(wychodzą)
Je-I jak tam Alfi?
N,F-Zaręczony
Je-Jednak mu się udało?!
N,F-Tak
Je-Mam do was pytanie czemu mówicie jednocześnie?!
N,F-Nie wiemy
Je-Zacytuje Amber"Jesteście przerażający"(Idzie)
N,F-Co?
E-Ej ludzie!
N,F-Co?
E-O to źle wróży o co chodzi?
N,F-Niewiemy
E-Dobra ja już wiem!
N,F-Co wiesz?
E-Jak was tego oduczyć chodzi mi o jednoczesne mówienie(popycha Nine na Fabiana a Fabiana na Nine)
N-Eddy!
E-Co?
N-Grrrrrrrr(wychodzi)
E-CO jej się stało?
F-Nie zdąży na pogrzeb swojej babci!
E-Co to straszne babcia jej zmarła
F-Tak i Nina musi wyjechać do Egiptu do ciotki
E-Jak ty to przeżyjesz?
F-Źle
E-Yyyyyyyyy to źle szkoda że zerwałeś z Niną teraz mógłbyś ją pocieszyć a tak to...(odchodzi)
F-(do siebie)wiem źle zrobiłem nie musicie mnie karać!
N-(wychodzi spakowana)
F-Jedziesz już?
N-Tak(odchodzi)
PRZED DOMEM ANUBISA STOI TAKSÓWKA
A-To pa Nino(Przytula ją)
N-Pa Amber(odjeżdża)
F-(wybiega)Nino!!!!!!!!!!!!!...



To tyle jutro następny!!!!!!Już nie dzisiaj!!!!!!!!!



papapapapapappap


Moniczka

Brak komentarzy: