piątek, 8 czerwca 2012

Scenariusz 29

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dzisiaj chyba to pierwszy scenariusz:)



Scenariusz 29
A-No Fabian spóźnileś się Nina już pojechała
F-No chyba widze Amber
A-A co od niej chciałeś?
F-Przeprosić ją
A-Aaaaaaaaaaaa to może najzwyczajniej w świecie zadzwoń do niej albo poczekaj te 2 tygodnie jak przyjedzie
F-Ta pewnie masz racje(idzie do pokoju)
W POKOJU FABIANA,EDDIEGO I MICKA JEST MICK
Mi-Hej stary!
F-hej!
Mi-Co ci?!
F-...
Mi-A Nina pojechała a ty z nią zerwałeś po co to zrobiłeś?
F-Dla jej bezpieczeństwa wiesz przecież co zrobiła jej Joy i Julia
Mi-Ta racja.Mogłeś z nią nie zrywać tylko chronić a nie
F-Naprawde wiem działałem zbyt radykalnie
Jo-(wchodzi)Fabian idziesz ze mną do kina?
F-TAk jasne wiesz nie mam innych rzeczy do roboty
Jo-To super!(wychodzi)
Mi-Stary po co to zrobiłeś?
F-Bo tak mam wolną wole i będe robił co będe chciał!
TYMCZASEM U NINY
N-(dzwoni do Amber)Amber
A-O co chodzi?
N-Mam pytanie co zrobić żeby pokonać zombi?
A-Nie wiem ty jesteś wiedźmą nie ja a po co ci to wiedzieć?
N-Bo w mojim pokoju jest ze 100 zombi!Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(rozłancza się)
A-Nina!!!!!!!(biegnie do fobiana)Fabian!
F-Co?
A-Jak pokonaż zombi?
F-Nie wiem a co?
A-Nina i zombi pokój chcą wyssać jej mózg!
F-I co mnie to nie obchodzi jestem zaraz umówiony z Joy!(idzie)
A-Z Joy biedna Nina...


No tyle wiem że nudny i nie zaskakujący oraz krótki ale jest!





paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppppppppaaaaaapapapap




Moniczka

Brak komentarzy: