wtorek, 5 czerwca 2012

Scenariusz 2-któryś

hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ciesze się że pod postem pojawiły się 3 komentarze a przy okazji zmieniam Nina nie wyjedzie na kilka dni do Stanów tylko do Egiptu!A teraz scenariusz!Zmieniam legende D będzie na początku i wyjaśnienie w nawiasie)


Scenariusz 24-chyba
A-Nina!!!!!!!!!!!!!!
N-(wychodzi)
A-Ale Nina ma pecha(biegnie za Niną)
F-Dziwna noc.aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A-(wbiega)O co chodzziiii?!Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
E-(wchodzi)Co to za wrzaski?AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
DH(duch Horusa)-Cicho nie bójcie się i nie zbliżajcie się do Niny!
E-Kim ty jesteś?TY w masce!
DH-Ja jestem Horus
A-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
E-Amber cicho!Dlaczego nie możemy zbliżać się do Niny?
DH-Bo oan jest teraz bardzo jak by to powiedzieć jest niepoczytalna Senkhara ją zaczarowała
E-A dlaczego Fabian zendlał?
DH-Nie może przebywać ze mną w tym samym pomieszczeniu(zdejmuje maske jest identyczny jak Fabian)
A-Aaaaaaaaaaaaaa!Klon!
E-CO?To jest Horus Fabian jest jego potomkiem!
DH-Tak dokładnie(zakłada maske)Więc pamiętajcie tylko dzisiaj się do niej nie zbliżajcie(znika)
F-(budzi się)AAAAAAAAAA!!!!!!!
E-Fabian uspokuj się!
F-Co to było?!
E-Horus zjawił się by powiedzieć nam by nie zbliżać się do Niny bo dzisiaj jest niepoczytalna.
F-To wiele wijaśnia.(mówi sarkazmem)
NASTĘPNY DZIEŃ AMBER WCHODZI DO POKOJU NINY I WIDZI JĄ LEŻĄCĄ NA PODŁODZE A PO DRUGIEJ STRONIE WIDZI DZIEWCZYNE IDENTYCZNĄ JAK NINA
A-Halo kto tu jest?
DA(DUCH AMNERIS)-Ty jesteś Amber przyjaciółka Niny?
A-Taak
DA-Mam nadzieje że się mnie nie bojisz
A-Boje się trochę czego chcesz?
DA-Jestem Amneris!CHciałam przyjżeć się Ninie
F-(wchodzi)Amber...


To taki krótki następny będzie dłuższy!


papapapapappapapa


Moniczka

2 komentarze:

ραυℓιиє pisze...

Super! Kiedy kolejny?

ραυℓιиє pisze...

Super! Kiedy dodasz kolejny?