piątek, 29 czerwca 2012

Coś między

Hejka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pewnie dziwi was ten tytuł COŚ MIĘDZY chodzi o to że między zawieszeniem a pisaniem.Ja nie zawieszam bloga bo będę na nim pisała tylko że żadko.A oto i powody
1.Są wakacje i chce z nich kożystać
2.Przez blogi mam malutką średnią a mianowice 4.5
3.Nie mam czasu
wiem te powody są głupie ale jednak są.Dlatego bloga tak jakby zawieszam ale jak będę miała czas to coś tam napisze:)To się tyczy i mojich innych blogów oprócz tego najnowszego bo założyłam go by pogłębić nauke:):):)Wiem nudy.Ale jednak zdałam do 6 klasy a w niej chce mieć średnią przynajmiej 4.9 więc sami rozumiecie.A do tego te wakacje!Więc narazie żegnam się ale jutro scenariusz może będzie:)Ale tego nie moge potwierdzic.

papapappa

Moniczka

PS.Wiem myślicie że jestem"kujonem"ale tak nie jest chce poprostu mieć dobrą średnią do gimnazjum:)
PPS.Mam nadzieje że nikt się nie obrazi:)

2 komentarze:

Girl Regrets Of The Past pisze...

co ty!! Nie martw się!! Ja też zdałam do 6 klasy!!! I Cie rozumiem!!!

Anonimowy pisze...

ja zdałam do 6 i mam średnią 5.4 ;)