sobota, 9 czerwca 2012

Scenariusz

hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wiem że pod scenariuszem miały być 2 komentarze a jest jeden ale i tak dodam-znajcie moją dobrać hahahaha:):):):):):):):):):):)


Scenariusz 31
N-Nie ma za co
A-Yyyy i to nazywa się dziwny świat
N,F-Co?
A-Nic nic a co zrobiłaś z zombi
N-przypomniałam sobie zaklęcie i znikneły a przed tym chciały wyssać mózg Senkharze
A-Biedactwa
N-Co?
F-O co chodzi z tymi zombi
A-Mówiłam ci 2 tygodnie temu!
F-Mowiłaś robotowi
A-Dobra Nino powiedz(szuka Niny zwrokiem)Nino gdzie jesteś?
F-Poszła
A-(biegnie za Niną)Nina!!!!!!!!
Mi-Fabian(szeptem)zaproś gdzieś Nine
F-Czemu?
Mi-Bo ją kochasz
F-Ale z nią zerwałem
Mi-I co do 3 razy sztuka
F-To dawno po mojim terminie była by to już 59 próba
Mi-Yyyy to rzeczywiście
F-Właśnie
Mi-To może coś takiego do 60 razy sztuka
F-No to już lepiej biegne(biegnie)
W pokoju Niny i Amber
Nina rozmawia przez telefon
N-Tak rozumiem ciociu
CN-Wiem ale...
N-Tak wiem(rozłancza się)Grrrrr
DA-(zjawia się)
N-(upada)
DH-(zjawia się)
F-(upada)
A-(wchodzi)O to znowu wy
DA,DH-Nie bojisz się?
A-Już nie
DA-u to nowość u ciebie
DH-I to jaka dziwne
DT-(zjawia się)O witam zbiorowisko
DA,DH-Co?
DT-Nic takiego
D(uch)Anu(bisa)-(zjawia się)
Sen-(zjawia się)
D(uch)O(zyrysa)-(zjawia się)
A-No to już przesada!
W(szyscy)M(mieszkańcy)DA(domu Anubisa)-(wchodzą)O to nowość
DA,DH,DT,DANU,Sen,DO-Tak tego już zawiele
N,F-(budzą się)
A-Dlaczego oni się obudzili?
DA,DH-Bo muszą to wiedzieć
N,F-CO wiedzieć?
A-Super...


To tyle dzisiaj już chyba nic nie dodam ale nad tym scenariuszem się bardzo namęczyłam więc proszę o przynajmiej 2 komcie.


papapappa

Moniczka

1 komentarz:

ραυℓιиє pisze...

Dodaj dzis kolejny plis plissssss. Czemu wy wszyscy dzisiaj konczycie scenariusze na najciekawszych momentach? Grrrrrr. xD