sobota, 9 czerwca 2012

Scenariusz

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Napisze scenariusz!Wczoraj był 1 dzień EURO 2012 Polska vs Grecja był remis szkoda!A teraz scenariusz!

Scenariusz 30
Mi-Tak wiem dziwne Amber moge na chwie?
A-JAsne o co chodzi
Mi,A-(wychodzą)
Mi-Musimy wyswatać Nine z Fabianem...znowu to już chyba 10 raz
A-Albo i więcej ale dobra Nina przyjedzie za 2 tygodnie i możemy działać
Mi-Jasne
Tymczasem u Niny
Zo(mbi)-Mózggg...mózg...mózg...itd.
N-Aaaaaaaa!!!!
Sen-(zjawia się)Witaj wybrana
N-Może nie zauważyłaś ale to nie odpowiedni moment
Sen-Czemuż to?
Zo(mbi)-(podchodzi do Senkhary i dotyka jej głowy)Mózg...mózg...
Sen-Może i nie odpowiedni(znika)
N-Właśnie
Zo-Mózg...mózg...mózg...
N-(wyjmuje różdżke)Zombi czarne zombi zielone znikajcie teraz!
Zombi znikają
N-Nareszcie
C(iocia)N(Niny)-O cześć Nino już za 5 minut 20 prosze do łóżka(wychodzi)
W tym czasie Dom Anubisa
RANDKA FABIANA Z JOY
Jo-Fabian nie spodziewałam się że zgodzisz się ze mną tu przyjść
F-Jednak się zgodziłem
Jo-Jakiś taki dziwny jesteś
F-Serio?!
Jo-Nie bież tego do siebie
F-Bo ja to nie ja
Jo-Co?
F-Nic takiego
DWA TYGODNIE PÓŹNIEJ NINA JEST W DOMU ANUBISA
A-Nina(przytula ją)
N-(patrszy na Fabiana)A co tutaj robi robot?
A-To Fabian nie robot
N-To robot Fabiana każdy czarodziej ma robota który go przypomina tylko czasem roboty wymykają się spod kontroli i więzią czarodzieji a sae ich zastępują i robią wszystko to co czarodziej by nie zrobił
A-Serio?
N-Jasne znam się na tym mnie raz robot wykiwał i poszedł za mnie na randke z chłopakiem którego nie nawidze
A-No nieźle a przecież Jerome i Eddy też są czarodziejami a się nie skapneli
N-To dlatego że oni się nie znają na robotach
A-A jak uwolnić Fabiana?
N-Łatwo(podchodzi do robota bieże szklanke wody i oblewa robota robt rozpływa się)I już
F-(spada z grzewa)Uff nareszcie dzięki...


To tyle później dodam następny:)

papapaapapapapapapa


Moniczka

1 komentarz: