niedziela, 3 czerwca 2012

Scenariusz

Hejka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bez przedłóżania scenariusz:)



Scenariusz 23 lub 22
W domu anubisa
F-(wchodzi)Nino moge ci zająć chwile?
N-Jasne a o co chodzi?
F-Przepraszam ale musze to zrobić...Odwołuje randke i bal bo...bo...zrywam z ...tobą...przepraszam(odchodzi łzy lecą mu po policzkach)
N-(wybiega do pokoju)
A-Co się stało Nino?
N-Fabian on ze mną zerwał
A-Co już tam ide(wychodzi)
N-Amber!!!!!
W POKOJU MICKA EDDIEGO I FABIANA
A-(wchodzi)Fabian Rutter ty...(widzi zapłakanego Fabiana)A tobie co?
F-Zerwałem z Niną
A-To ty z nią zerwałeś a nie ona z tobą więc czemu ty płaczesz mogłeś tego nie robić!
F-Musiałem dla jej bezpieczeństwa,Nina będzie pod ciągłym ostrzałem Joy i Julii a ona tego nie zniesie i wyjedzie a ja chce ją widzieć przynajmiej sekunde dziennie niż wogóle.
A-A to już inna sprawa(wychodzi)I nie bój się nie powiem Ninie.
F-Dzięki!
A-Nie ma za co
F-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
A-(wchodzi)Fabian co się drzesz(widzi Senkhare)
Sen-Widze że wy nie jesteście na tyle odwarzni by się do mnie odezwać
F-Czego znowu chcesz?
Sen-Widze że wybrany ma odwage tak jak wybrana jesteś identyczny jak Horus(wzdycha)
F-O co chodzi?
Sen-Czyli nie wiesz to mam dla was zdjęcia i film(pokazuje zdjęcia na 1 zdjęciu jest dziewczyna identyczna jak Nina całująca się z chłopakiem podobnym jak Fabian a za nimi stoi dziewczyna podobna do Joy)Na 1 zdjęciu jest Amneris całująca się z Horusem a za nimi stoje ja Senkhara
A-A więc historia kręci się w kółko?
Sen-Tak dokładnie.Powiem wam historie chociarz wolała bym powiedzieć to przy wybranej i tak zrobie(klaska zjawia się Nina rozmawiająca przez telefon)
N-(rozmawia przez telefon)Ale jak to to nie możliwe
Lek(arz)-(przez telefon)Przykro mi pogrzeb jest jutro o 16 prosze przyjechać pani musi przeprowadzić się do Egiptu do ciotki Megan
N-(płacze_rozumiem...jutro...16...ciotka Megan(kończy rozmaowe,rozgląda się)Co ja tu robie?
Sen-O wybrana miło że skończyłaś rozmawiać i jak tam babcia napewno TAM jest jej lepiej
N-PRZESTAŃ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen-O odważna jak zwykle tragedia w rodzinie dodaje ci energii i świetnie
N-CO?!CZYLI TO TWOJA WI NA?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen-Nie to siła natury a nie mnie ale gratuluje odwagi że odważyłaś mi się to powiedzieć ale dziwi mnie jedno rozmawiasz z duchami jak z ludżmi jak to możliwe?
N-Tak często mnie odwiedzasz że myśle że jesteś człowiekiem!
Sen-A to już koniec będziesz w Egipcie u ciotki więc odwiedze cię jako mumia!
N-A ty umiesz być żywa jako nieżywa?!
Sen-Co?Pogubiłam się
N-Tak o co chodzi musze się spakować!
Sen-Już już
A-Y Nino to dziwne co ci powie
Sen-(opowida)
N-I co mnie to obchodzi?
Sen-A może powinno znam twoją waszą przyszłość i wiem jak was oboje śmiercić
N-A nie zapomniałaś że mnie nie możesz
Sen-A ty ciągle jesteś
N-Tak czarodziejką jak Fabian,Jerome i Eddy
Sen-I po mojim planie(znika)
A-Nina y nie wiem jak to powiedzieć ale jesteś przerażająca
N-A ty byś nie była gdyby w jednym dniu zerwie z tobą chłopak dowiesz się że twoja babcia nie żyje a ty masz się przenieść do Egiptu do ciotki.
A-No w sumie!
N-Właśnie...







Na razie taka część scenariusza następny scenariusz za 2 komentarze!!!!!!



papapapapapapapapapapa



Moniczka

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

supr scnariusz Biedna nina!!! czekam na następny

Girl Regrets Of The Past pisze...

uwielbiam cię!!!!

Anonimowy pisze...

UWIELBIAM CIE PLISSS DAJ NASTĘPNY