wtorek, 1 maja 2012

6 scenariusz

hej,hej,hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dzisiaj 6 część scenariusza.

6 scenariusz
F-Nina!!!!!!!
A-Co się drzesz Fabian?
F-Tu byłlłlaaa Nina jako ducccccchhhhhh
A-Zwariowałeś?
Nat-(wchodzi)Wcale nie zwariował ja też ją widziałem,
J-Ja też widziałem Ninę ukryłem się w sarkofagu i widziałem
F-Właśnie i oto są dowody tego że tu była.
A-Fabian chodź
FABIAN I AMBER IDĄ
W POKOJU AMBER
A-Fabian chce się ciebie coś zapytać.Kogo wolisz Joy,Ninę czy Julie?
F-A czemu pytasz?
A-Bo chce wiedzieć
F-Wole Ninę tylko Ninę
A-To czemu całowałeś się z Julią?
F-Ona mnie pocałowała
A-A tak właściwie kiedy tak polubiłeś Ninę??
F-Czy to test quiz czy co?
A-Po prostu opowiedz
F-Dobra powiem 3 lata temu kiedy pierwszy raz ją zobaczyłem
A-A czy wcześniej kochałeś Joy?
F-Lubiłem ją ale nie kochałem lubiłem tylko jako przyjaciółkę
A-A teraz ją lubisz jako przyjaciółkę?
F-Nie po tym co zrobiła Ninie nigdy jej niepolubie!
A-A czemu przecież ona cię kocha?
F-Dlatego że zabiła dziewczynę którą kocham a dotego próbowała nas poróżnić
A-A co powiesz o Jeromie?
F-Jerome kocha się w Ninie tak jak ja.
A-Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dobra to koniec robiłam z tobą wywiad żeby go pokazać Joy no i dlatego cie tak wypytywałam,Nathana,Jeroma też wypytywałam.Ale ty mówiłeś najbardziej szczery.
F-Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Może tyle,powiem że następnego dnia też napisze jutro na pewno!!!!!!!!







Moniczka

Brak komentarzy: