czwartek, 3 maja 2012

Ankieta+scenariusz

Siema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry za wczorajsze niepisanie ale niemiałam pomysłu ale dzisiaj scenariusz dodam.

Scenariusz7
A-Fabian,co ty robisz?
F-Pakuje się
A-Wyjeżdżasz?
F-Tak na dwa miesiące do Egiptu,do mojego wujka.
A-Twój wujek jest w Egipcie a ty tam po co jedziesz?
F-Muszę się trochę rozerwać a tam są kursy archeologiczne,mój wujek niby lubi Egipt ale radzi tam sobie średni więc jade mu pomóc,będziemy odkopywać grub Tutenchamona,a tam są hierogliwy z wieżeniami starożytnych bustw,wię będzie ciekawie,a może się dowiem czy moża wskrzeszać ludzi nigdy nic nie wiadomo.Ale możliwosc tego jest 9% więć jeśli się da muszę się tego nauczyć a może wujek mi coś na ten temat podpowie.
A-Czy ja dobrze usłyszałam chcesz wskrzeszać ludzi,ale jak?Tego się tam dowiesz?
F-Tak chce się nauczyć wskrzeszać ludzi i tak tego mogę się dowiedzieć odkopując sarkofag Tutenchamona jasne?
A-Tak jasne.Ale wiesz że ryzykujesz życiem.Tylko po to by móc wskrzeszać.
F-Tak ostatnio dużo czytałem o wskrzeszaniu więc jeśli będzie to możliwe to wskrzesze jeśli nie to nie.Narazie wiem tylko że żeby wskrzesić trzeba znać osobę którą chce się wskrzesić,trzeba znać wszystkie tajemnice boga Anubisa,trzeba mieć KIELICH ANGH,MASKĘ ANUBISA i ZŁOTE ŁZY.
A-Ale ty nie masz nic z tych rzeczy.
F-Wiem gdzie Nina ukryła Kielich i Maskę,Łzy też wiem gdzie Nina ukryła.
A-Powiedziała ci gdzie?
F-Nie szłem za nia i zobaczyłem,a wiesz że Victor bez Niny nie może stać się nieśmiertelny.
A-Jak to?
F-Potrzebne są fo tego łzy Niny inaczej Złote Łzy.
A-Wow super czyli Victor dyktator świata odpada hahhahahhhhhhhhhhhhhhaaaaaahahahahahahahahaha.
F-No a teraz cześć
A-PAPAPPAPA
W EGIPCIE
W(ujek)F(abiana)-Hej Fabian
F-Cześć kiedy zaczynamy odkopywać?
WF-Jutro po śniadaniu.
F-Aha idę się rozpakować...


No to taki scenariusz a teraz wyniki ankiety wiem że ankieta powinna być jeszcz ok 10 godzin ale i tak nikt nie zagłosuje w ciągu tych godzin dobra ale zanim jeszcze chce poinformować o tym.
WCHODŹCIE NA MOJEGO DRUGIEGO BLOGA PROSZĘ MOJE HISTORIE SĄ NAPRAWDĘ STRASZNĘ PROSZĘ I KOMENTUJCIE TEGO TAMTEGO BLOGA TEŻ PROSZĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A teraz wyniki



Fabina 8(100%)
Peddy 3(37%)
Marome 1(12%)
Amfi 3(37%)

Czyli na pierwszym miejscu jest:Fabina,na drugim egzekfo Peddy i Amfi a na trzecim Marome.Ja osobiście głosowałam Na Fabinę.A co do scenariusza wiem że krótki ale następny będzie dłuższy i to o wiele dłuższy.

Papppppppaaaappapapapapapaap

Moniczka

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

super. czekam na następny