wtorek, 15 maja 2012

Scenriusz 19

Heja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):):):):):):):):):):))?>:):):)


Ja znowu pisze:):):):):):):)P)P


Scenariusz 19

J-Kim jestem?
A-Czarodziejem
J-CO nie Nino!
N-Spokojnie Amber wie
J-A Fabian i Eddy
N-Oni też są
J-Nie teraz mam u ciebie jeszcze mniejszą szansę
Jo-(wchodzi)hejka a co to za zebranie?
A-Nic gadamy o ciuchach
Jo-Z Fabianem,Jeromem i Eddym
A-Nie oni są unas za testerów mierzą moje ciuchy
J,F,E-Co?
A-Tak idźcie się przebrać ide pokazac im w co(po chwili wychodzi)Zaraz wyjdą
F-(wychodzi ma na sobie to

Jo-(śmieje się)
A-A teraz Eddy
E-(wychodzi ubrany w to

Jo-(śmieje się)
A-A teraz gwiazda wieczoru Jerome!
J-(wychodzi ubrany w to

Jo-(śmieje się i wychodzi)
Al-(echodzi)Dlaczego Joy się tak śmieje (patrzy na Fabiana,Jeroma i Eddiego)(śmieje się)
J-Co?






Sorki że taki krótki ale mam nadzieje że fajny z 2 godziny myślałam co napisć śmiesznego w miare chyba mi się udało ale nie wiem piszcie w komentarzach.Później jeszcze napisze:):):):):):):):):):):):):):)I scenariusz będzie dłuższy:)::):):)Więc na razie papappapapapapa


Moniczka

1 komentarz:

ραυℓιиє pisze...

Super, cieszę się :)