wtorek, 8 maja 2012

Scenariusz 10

Sibuna!!!!!!!!!
Sorry że wczoraj nie pisałam ale dzisiaj będzie 10 scenariusz!!!!!!!!!!!!!!!Do premiery HoA w Polsce tylko 21,21,21,21,21 dni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Scenariusz 10
Godzina później
Fabian ma już wszystko co potrzeba do wskrzeszania
Jest już na miejscu
F-JA ciebie wskrzeszam w imię Anubisa
Nic się nie dzieję nagle przenosi się do domu anubisa
N-Yyyyyyyyyy gdzia ja jestem?
F-Nina?
N-Fabian co ty zrobiłeś?Wskrzesiłeś mnie?
F-YYyyy
N-(Podbiega do niego)Dzięku(całuje go)
Całe zajście widzi Amber
A-Nina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
N-Amber!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A-Jak to jest nieżyć?
N-Strasznie,poznałam Corbiera tego ptaka,poznałam Anubisa i innych,spotkałam też swojich rodziców.Ale jest minus chodzą ciągle za tobą duchy.
A-Yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy dobra chyba chce jeszcze żyć.
N-(śmieje się)To żyj!!!!!!!!!!
A-Aha ale ja mówie powarznie.
N-Tak
A-A tak właściwie czemu ty żyjesz?
F-Amber!
N-A mam nie żyć?
A-Nie tylko jak to się stało że żyjesz skoro umarłaś.
N-(patrzy na Fabiana)
A-Wskrzesił cie a dotego nie trzeba mieć kielicha?
F-Trzeba mieć znalazłem go pod piramidą AMneris
A-Ale skąd on się tam wziął?
N-To może ja to wyjaśnie,wtedy jak chowałam 3 raz kielich nie ukryłam go w domu Anubisa ale specjalnie zakopałam go tam gdzie trzeba,ale tylko jest jedna różnica zakopałam go pod piramidą Tutenchamona.
A-Dobra
AL-(wchodzi)AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Tutaj jest żywy trup!!!!!!
N-Cicho
A-To nie żaden zombi lecz żyje dzięki Fabianowi i dzięki temu że ją wskrzesił.
Al-Super!!!!!!!!
Do pokoju wchodzi Trudi
T-Ni..ni..ni.na...aa!!?

Sorry że taki krótki ale jeszcze dodam wyniki ankiet
WSKRZESIĆ NINĘ W MOJICH SCENARIUSZACH
Tak 8(100%)
Nie,nieobchodzi mnie to,jak chcesz 0(0%)
CHCESZ # SEZON
Tak 9(100%)
Reszta 0(0%)

To narka
\










Moniczka

Brak komentarzy: