poniedziałek, 14 maja 2012

Scenariusz 17

Heja znowu!!!!!!!!!!!!
Ja znowu pisze ale cóż na wenę nic nie poradzę:)

Scenariusz 17
A-Fabian,Nina do mnie marsz!!!!!!!!!!!!!
N,F-(patrzą się na siebie)(idą)
N-O co chodzi?
A-O zegar co nie chodzi
F-Co?
A-Do rzeczy wezwałam was tutaj gdyż mam sprawę co kupić Alfiemu na przeprosiny?
F-A co się stało?
N-Amber oskarżyła Alfiego o kłamstwo gdy on mówił prawdę
A-Skąd to wiesz?
N-Jak byłam duchem to was obserwowałam.
A-Yyyyyyyy dobra to co kupić
N,F-Replike UFO+film o UFO+Koszulkę I love UFO
A-Dobry pomysł dzięki ale i tak mnie przerażacie
N,F-(śmieją się)
G-Słuchaj to dopiero początek
N-Co?
G-Hahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhh jeszcze cię dopadne
N-Jak to co kim jesteś?!!!!!!
A-Do kogo mówiłaś?
N-Niewiem.Słyszałam głos staruszki który powiedział SŁUCHAJ TO DOPIERO POCZĄTEK HAHAHAHAHHHHHHHHHHHHH JESZCZĘ CIĘ DOPADNE i to nie głos Sary Senkhary też nie
F-To czyj
N-Seleny Wawrzyniec.
F,A-Kogo?
N-Moja prapraprapraprapraprababka
F-Wow skąd znasz jej głos?
N-Widziałam ją nieraz nawiedzała mnie jako duch raz nawet próbowała mnie zabić ale Nathan żucił w nią talerzem
F-Co?
N-Tak wiem to dziwne,pierwszy raz kiedy ją zobaczyłam powiedziała TY WIEDŹMĄ JESTEŚ MOJĄ POTOMKINIĄ I KRÓLOWĄ ŚWIATA.
A-Ale to nie prawda?
N-Tak to prawda umiem czarować tak jak fabian
A-Co?
F-Dobra umiem czarować,skąd wiedziałaś?
N-Widziałam jak latasz
F-Fajną mam miotłę?
N-No E-weew dobra ja mam N-'A'A'A'SD
F-Przecież to najlepsza miotła
N-Ale często brakuje jej paliwa i musze znajdywać wampiry żeby pożyczyły mi kły zapasowe
F-Ta znam to a w tych czasach trudno znaleźć wampira
N-No i to jak.
A-Nie wiem o co chodzi zaczeliście gadać o miotłach i wampirach o co chodzi?
N,F-Wampiry też istnieją podobne jak wilkołaki i UFO
A-Co?
N-Tak chodziłam z kosmitą Zongogiem
F-A ja z wampirzycą Zielką
N-Podobno moj były i twoja była są razem
F-Tak to prawda.
N-Zongog mnie odwiedził jak byłam nie żywa
F-I co?
N-Nie wiem powiedział mi że mnie zaprasza na ślub
F-Jaki ślub?
N-Tego nie powiedział
F-To głupie
N-Wiem strasznie głupie
A-yyyyyyyyyyyyy wy wy jesteście lub wyglądacie głupio gdy tak gadacie ja wam nie wieżę
N-Pokaże cie Zongog
Z(ongog)-(zjawi się)słucham
A-AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Z-(znika)
A-Dobra teraz wieże
N-Ale nikomu nie mów dobra Ambs?
A-Przyżekam na buty
F-I o to chodzi.(mówi do Niny)Nino pójdziesz ze mną do kina?
N-Tak ale to jutro
F-Jasne(całuje ja i odchodzi)
A-Nino odkąd ty i Fabian jesteście tak blisko?
N-Od kąd mnie wskrzesił
A-Super
N-No bardzo super a teraz przepraszam ide się przespać.




To narazie tyle wiem że mało ale chociarz.Hahhahahahahahahaha Proszę o komcie!!!!



Moniczka

2 komentarze:

ραυℓιиє pisze...

Super, to kiedy następny? ;)

Faith pisze...

Normalnie rozwaliło mnie xD
Z tymi miotłami, kosmitami, czarami... komedia normalnie!!!