piątek, 11 maja 2012

Scenariusz

Hej!!!
Przechodze od razu do scenariusza do premiery 16 dni:):):):):):):):):):):):):):

Scenariusz 13
N-Jak pan mnie nazwał?
V-Grrrrrrr jesteś głucha czy co a może nikt ci nic nie powiedział ale oto i twoje drzewo genaologiczne.(podaje jej)
N-Wow
V-Tak wow jestem twojim dziadkiem od strony ojca
N-...
F-...
V-Widze że zaskoczeni ale jest jeszcze coś Joy to twoja siostra,została adoptowana
N-...
F-...
V-Możecie wyjść
NINA Z FABIANEM WYCHODZĄ
A-Co od was chciał?
N-...
A-Nina!
F-Daj jej spokuj jest w szoku właśnie się dowiedziała że Victor to jej dziadek od strony ojca a Joy to jej siostra
A-Nino to prawda?
N-Aha tak to prawda.
Jo-(podchodzi)Ty też już wiesz?
N-Aha
Jo-Rzeczywiście można się w tym pogubić(patrzy na Fabiana)I to troche głupie.
N-Aha
A-Nino co ci jest?
Jo-Daj jej dojść do siebie ja też tak miałam
F-Yyyyyy to troche..
A-Dziwne
F-Tak to miałem na myśli
N-Już wiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jo-Co wiesz?
N-Pamiętasz to zdjęcie co znalazłyśmy rok temu zanim wyjechałam do Stanów?
Jo-I to to jest
N-Tak dokładie to jest to!!
Jo-Czyli
N-Jesteśmy
Jo-Bliźniaczkami
N-Tak to się zgadza
E-(podchodzi)Hej
Jo-Hej
P-(wchodzi)Ninnnnnaaaaaaaaaaa
N-Hej
P-Ale jak to...
F-Wskrzesiłem ją
P-To miło z twojej strony
A-Joy to siostra bliźniaczka Niny
P-CO?
Jo,N-Tak to prawda
P-Wow


Jeszcze powinnam napisać:):):):)::):)\









Moniczka

Brak komentarzy: