sobota, 12 maja 2012

Scenariusz

Siema!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Przechodzę od razu do scenariusza
Scenariusz 14
P-Wow
N-No
P-Ale to takie(patrzy na Fabiana)dziwne
F-Całkowicie się zgadzam
E-To znaczy że...
P-(odciąga Fabiana)Fabian masz problem bliźniaczki się w tobie kochają
F-Ale ja wole Ninę
P-Ale radze ci bądź ostrożny bo jeśli zranisz Ninę Joy będzie na ciebie wściekła a jeśli zranisz Joy Nina się na ciebie wścieknie
F-Jasne
Jo-Patrycja!!!
P-Słucham
Jo-Jak odkochać się?
p-Nie wiem
Jo-Co?
P-Nigdy nie byłam w takiej sytułacji jak ty
N-Amber!
A-Co?
N-Alfi się nie rusza od godziny
F-Amber Alfi nie rusza się od godziny
A-I co według was mam zrobić?
N,F-Pocałuj go
A-Hahhahahahahahahhaahahaha
N,F-zrób to
A-...
N,F-Ambs chyba że chcesz żeby tak sterczał do końca życia
A-Dobra zrobie to ale tylko dlatego że mnie przerażacie
N,F-Dlaczego?
A-Bo gadacie jednocześnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
N,F-Aha
A-(całuje Alfiego)
Al-Wow(całuje Amber)
N-Wow tego się nie spodziewałam
F-Tak ja też nie
N-To trochę dziwne
F-Tak,Nino moge cię prosić na momęt
N-(idzie za Fabianem)O co chodzi?
F-Nino,nie wiem czy wiesz ale ja cię kocham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...




No to tyle:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):?):):):):):):):):):):):OP):P):):):):):):P):):):):):):):Ale jest lekki szantarzyk następny scenariusz 2 komentarze!!!!!!!!!!!Nawet jak by przez miesiąc nie było i tak nie dodam ale musze mieć 2 komcie żeby dodać następny.

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

SUPER BLOG I SCENARIUSZE :)

Anonimowy pisze...

Supcio!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Supcio!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Supcio!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.