poniedziałek, 14 maja 2012

Scenariusz 18

Siemka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio dużo piszę mam niezłą wenę.
Więć scenariusz już idzie:)

Scenariusz 17
A-Nino czekaj!
N-O co chodzi?
A-A twoja babcia wie że żyjesz?
N-Tak wie odwiedziłam ją w Stanach przeteleportowałam się na chwilę.
A-Aha ale UFO serio istnieje?
N-Widziałaś kosmitę i nie wieżysz?
A-Wieże wieże
N-Więc ide spać
A-Ja też
SEN NINY
S-Nino to jeszcze nie koniec
N-Sara
S-Tak a teraz W PIWNICY DROGĘ ODNAJDZIESZ GDY PÓŁ KÓLĘ PODŚWIETLISZ A ŻYCIE SWE NA ŚCIANIE ZOBACZYSZ
NINA BUDZI SIĘ
A-Nino!1
N-Co?
A-Już rano pobudka!!!!!!Wiesz że gadałaś przez sen?
N-Tak Sara mi się śniła i mówila W PIWNIICY DROGĘ ODNAJDZIESZ GDY PÓŁ KÓLĘ PODŚWIETLISZ A ŻYCIE SWE NA ŚCIANIE ZOBACZYSZ
A-Wow ale dlaczego życie zobaczysz na ścianie?
N-A ja to wiem Życie swe dopóki nie przyjechałam trzy lata temu do Domu Anubisa moje życie było dziwniejsze.
A-Jeszcze dziwniejsze nie wieżę
N-To uwierz niedługo je zobaczysz
A-Reaktywujemy Sibunę?
N-Chyba tak trzeba
A-Jjuuuuuhhhhhuuuuuu idę powiedzieć Fabianowi,Patryszji,Alfiemu,Eddiemu i Jeromowi
N-Od kąd Eddy jest w Sibunie?
A-A tak to mu nie powiem.(wychodzi)
N-(śmieje się)
F-(puka do drzwi)
N-(otwiera drzwi)
F-Gdzie wybiegła Amber?
N-Powiedzieć że reaktywujemy sibunę
F-Serio a co teraz?
N-Zagadka od Sary W PIWNICY DROGĘ ODNAJDZIESZ GDY PÓŁ KÓLĘ PODŚWIETLISZ A ŻYCIE SWE NA ŚCIANIE ZOBACZYSZ
F-O co chodzi?
N-Ja wiem drugą część moje życie będzie pokazane jak film na ścianie życie dopóki nie przyjechałam do Anubisa było wtedy jeszcze dziwniejsze
F-A to możliwe?
N-Tak zapewniam że tak.
G-hahhhhhhhhhhhh Zabiję cię
N-Co(mdleje)
F-(łapie ją)Nina!
A-(wchodzi)Nina co jej się stało?
F-Powiedziała mi zagadke później powiedziała co i upadła
A-Połóż ją na łóżku
Po Godzinie
N-(budzi się)
F-Nina!
N-Kto tu jesteś?
A-To Fabian twój chłopak
N-Ja nie mam chopaka od miesiąca.A ty to kto?
A-Amber twoja przyjaciółka
N-Ja jestem Nina i was nie znam
A-ALe znasz
F-Amber idź po Trudi
A-Już(idzie)
Trudi wchodzi
T-Nino
N-Kim pani jest?
T-Jestem Trudi gosposia w Anubisie
N-Do Anubisa mam przyjechać za miesiąc
T-Tak straciola pamięć
E-(wchodzi)O co chodzi?
N-Eddy?
T-A jego pamięta
E-Znaliśmy się wczześniej jeszcze w Stanach
F-Serio?
E-Tak
N-Eddy kim oni są i gdzie ja jestem?
E-To Fabian twój chłopak,to Amber twoja przyjaciółka a to Trudi gosposia
N-Naprawdę?
E-Tak(kładzie jej reke na czole)Zaraz odzyska pamięć'
A-Ale jak'
N-Już pamiętam
T-Eddy jak to zrobiłeś?
E-Normalnie maja mama mówi że mam magiczną ręke umiem wszystko wyleczyć
T-Aha(wychodzi)
N-Jest czarodziejem
E-tak jestem
A-Super a kto nie jest?
N-Patryszja,Alfi ty Joy Micka Mara Poppy wszyscy mieszkańcy domu Anubisa oprocz mnie Fabian Eddiego i Jeroma
A-Jerome też jest?
N-Tak
Je-Co jestem?...



To narazie tyle będe często pisała bo do środy siedze w domu i mam weę więc pisać będe.

papapappapapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppppppppppppppaaaaaaaaaa


Moniczka