niedziela, 29 kwietnia 2012

5 scenariusz część 3 znowu

Sorry!!!!!!

Sorry za ten króciutki scenariusz który przed chwilą dodałam rozładował mi się laptop i musiałam go podłączyć.A teraz dalsza część zapraszam

5 scenariusz 3 część znowu

ROZMOWA FABIANA I NATHANA
F-Co chciałeś?
Nat-Coś ci powiedzieć
F-A co mianowicie?
Nat-Wiem że jesteś smutny ale chciałem cię poinformować że ja zawsze kochałem Ninę i nigdy nie przestane jej kochać
F-A jaki to ma związek ze mną?
Nat-Taki że cie zabije
F-Coooooooo?????????
Nat-Tak(wyciąga nóż)
Z NIMI POJAWIA SIĘ DUCH NINY
DN(duch Niny)-Chłopaki!!!
F,Nat-(odwracają się)Nina!!!
DN-Tak Nathan jeśli coś zrobisz Fabianowi ostro pożałujesz jasne?!
Nat-YYYYYYYYYYYYYYYYY a co konkretnie?
DN-Mam numer telefonu do twojej pierwszej dziewczyny,powiem jej twój mały sekrecik i powiem policji kto podpalił las a do tego będze cię śledziła utrudniała życie jasne?
Nat-Tak sorry Fabian za to
F-Jasne
Nat-(odchodzi)
F-Dzięki Nino
DN-Niemazaco
F-Jest za co Nino ja cię kocham,kocham i jeszcze raz kocham!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DN-Ja ciebie też,ja ciebie też(całuje go i znika)







sorry że krótki ale weny na dzisiaj już nie mam.

                 PApapapappapappppppppppppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaappppppppp


Moniczka

Brak komentarzy: