niedziela, 13 maja 2012

Scenariusz

Hejka!!!!!!!!!!
Dziwna sprawa z tymi komciami sa 4 wysłane tego samego dnia o tej samej godzinie i ta sama treść i wszystki anonimowe.A teraz obiecałam wię dodaje scenariusz.

Scenariusz 15
F-Nino wiesz że cię kocham?
N-...(patrzy w podłogę)
F-Nino!!!
N-(całuje go)
A-Yyyy wow
E-(podchodzi i ciągnie Amber za sobą)
F-(śmieje się)
N-(śmieje się)
F-To było dziwne
N-Tak zgadzam się to było dziwne.
F-:)
N-Ja ciebie też kocham.
F-(całuje ją)
A-Wow
E-(odciąga Amber)
P-Amber!!!!!!!!!!!!!!!!
A-Co?
W-Grrrrrrrrrrrr
Nat-(wchodzi)A co to za zbiorowisko?
Jo-Nina żyję
Nat-Super a gdzie teraz jest?
A-Z Fabianem na korytarzu
Nat-(biegnie)Nino!!!!!!!!!!!!
F,N-(całują się)
Nat-AAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!Nino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
N-Nathan o nie.
F-Nieeeeeeeeeeeee
Nat-(całuje Ninę)
N-(odpycha go i policzkuje)
Nat-(mówi do fabiana)A ty nie zazdrosny?
F-Nie
Nat-Grrrrrrrrrrrr(wychodzi)
D-Nina!!!!!!!!!!!
N-A ty jesteś....
D-Dan brat Joy nie dawno przyjechałem i zobaczyłem twoje zdjęcie i zakochałem się
N-Co?(przybliża się do Fabian)
D-Tak zostaniesz moją dziewczyną wiem że mnie nie znasz ale ja cię kocham
N-Sorki Dan ale ja mam chłopaka
D-Kogo tego Jeroma?
N,F-(śmieją się)'
D-Co?A to pewnie Alfi
N,F-(śmieją się)
D-A może Mick?
N,F-(śmieją się)
D-Nathan?
N,f-(śmieją się0
D-To nie wiem
N-Fabian
D-Co chłopak Joy
F-Nie jestem chłopakiem Joy tylko Niny
D-Ooooo to sorry.(odchodzi)
N-...
F-Ile chlopaków się jeszcze w tobie zakocha?
N-Yyyyyyyyyyy to dość dziwne pytanie co ich tak do mnie przyciąga:)
F-Może to że jesteś ładna,mądra,masz poczucie humoru o i się nie bijesz.
N-Dzięki (całuje fabiana)
F-Nie ma za co
N-(śmieje się)
F-Nino a tak właściwie skąd znasz Nathana?
N-Mój sąsiad
F-Aha ale wolisz mnie?
N-Raczej tak ja cię kocham(całuje go)
F-Ja ciebie też
A-Oooooooo jakie słodkie...




Może być jutro następna część:):):):)



Moniczka

Brak komentarzy: