piątek, 18 maja 2012

20,20

heh!!!!!!!!!!!!hejkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hejołłłłłłłłłłłłłłłłłłGood morning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorki że wczoraj nie było scenariusza ale dzisaj będzi i go zaraz napsze.



SCENARIUSZ 20
Al-Chłpaki wyglądacie jak UFO:)
J-Alfi(goni go)
T-(stoi przy drzwiach)Jerom wyglądasz jak...jak...jak...Amber
Al-Trudi jak UFO a nie Amber Jerom nie ba pięknych lśniących pachnących malinami włosów
T-I tu się z tobą zgodzę
POKÓJ AMBER I NINY
A-Czyli umiecie czarować?
E-Tak umiemy
A-A ty jaką masz miotłe Eddy?
E-Yyyyyyyyyyyyyyyyy
A-No jaką
N-Jego miotła to Yyyyyyyyyyyyyyyyy
A-aha
J-A ja mam miotłę Caaaaaaaaaaaałłłłłłłłłłlluuuuuuuuuusssssssssssssssssss
A-Co?
N-Tak jest taka miotła
A-Daj mi całusa Jerome
J-Co?
N,F-(śmieją się)
N-Chyba Amber chodzi o miotłę i Amber to nie jest całus ale Caaaaaaaaaaaałłłłłłłłłłlluuuuuuuuuusssssssssssssssssss
A-Tak chodziło mi właśnie o to
J-Ufffffffffffffff
Al-Dać ci całusa Amber?
A-Nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Al-Szkoda
M-(wchodzi)Wiecie że za tydzień jest bal?
A-No nie mów musze iść kupić kieckę(wybiega)...




Sorry że aż taki krótki ale powiem szczerze nie chce mi się ale i tak bloga nie opuszczę:);:):)A narazie pappapappppppppppppppppappapapapappapapapapapapapapa



Moniczka

Brak komentarzy: