czwartek, 26 kwietnia 2012

3 scenariusz

Cześć!!

Witam widze że nikt tego bloga nie odwiedza,ale cóż to dopiero początki może później to się zmieni.Sorry że wczoraj nie pisałam.Jestem chora i no cóż nie mam do tego nastroju.Dzisiejszy scenariusz będzie opisywał coś dziwnego i krwawego.



3 scenariusz

Godzina przed randkom pokój Niny i Amber
A-Nina mam dla ciebie idealną sukienke(daje ją Ninie.Sukienka jest czarna z zielonym pasen pośrodku,sięga kolan)Czyż nie jest cudowna?
N-E tak Amber
A-Do tego czarne baleriny mała torebka i będziesz ja mega gwiazda filmowa
N-(śmieje się)
POKÓJ FABIANA,MICKA I EDDIEGO
Mi-No stary która to już randka?
E-(śmieje się)
F-Pierwsza
Mi-Dopiero?Przecież jesteście ze sobą od no roku
F-Niedokońca
Mi-Co to znaczy niedokońca?
E-Może ja wyjaśnięNina zrywała z Fabianem gdy zobaczyła że ten całował się z Joy,potem znowu byli razem przez dokładnie 10 godzin,potem znów zerwali tym razem Fabian gdy zauważył że Jerome pocałował Nine itak dalej i tak dalej
Mi-Wow stary całowałeś się z Joy?
F-Nie ona mnie pocałowała
Mi-Ale jednak a tak właściwie od kąd Jerome kocha się w Ninie?
F-Od roku
Mi-Masz niezłego przeciwnika (śmieje się) Uważaj bo ci Nine ukradnie!
F-(rzuca w niego poduszką)Pomagacie czy nie?
E,Mi-Pomagamy tak
Mi-Załóż tom koszule czarne spodnie i tenisówki
E-Pamiętaj komplement to jest coś dzięki czemu kobieta będzie cała twoja
F-A czy tobie to pomogło z Patryszją?
Mi-Eddy i Patryszja wow czego ja jeszcze nie wiem
E-Tego że Joy próbowała zabić Nine i przez nią Nina straciła pamięć na 2 tygodnie
Mi-Wredna dziewucha,o której się umuwiliście?
F-Za 10 minut(wychodzi)
POKÓJ NINY I AMBER
A-(dajw Ninie wykład)I pamiętaj że..........(słyszy pukanie do drzwi)O a to pewnie Fabian(otwiera drzwi)
Ju-O hej Amber
A-Tak cześć widziałaś może Fabiana?
Ju-Tak,powiedział żeby Nina poszła na strycg
A-Aha dzięki Jula
Ju-(wychodzi)
A-Nino masz iść na strych
N-Jasne już idę(wychodzi)
NA STRYCHU
N-Halo ktoś tu jest?
Jo-Tak ja witam Nino(bierze nóż i wbija go Ninie w szyje)
N-AAAAAAAAAAAA!
TYMCZASEM U NINY I AMBER
F-(puka do drzwi)
A-(otwiera)O hej Fabian a ty nie na strychu?
F-Dlaczego miałbym być na strychu?
A-No bo Julii powiedziałeś żeby Nina poszła na strych i tam poszła
F-Ja nic takiego nie mówiłem(słyszy krzyk)Słyszysz to(biegnie na strych)
A-(biegnie na strych)
NA STRYCHU
F-(zauważa Nine).

1 komentarz:

Faith pisze...

Dam ci twój 1 komentarz ;)
No więc fajnie piszesz, tylko dodaj troszkę elementów Fabiny.
PS: Joy z nożem, nie spodziewałąm się xD