niedziela, 22 kwietnia 2012

Nazywam się...

Hejka!                                                                                                                                                                     Nazywam się Monika mam 12 lat,chodzę do 5 klasy szkoły podstawowej w Starachowicach.Interesuje się zwierzętami i zjawiskami paranormalnymi.Uwielbiam czytać,w tym miesiącu przeczytałam już około 5 książek.Moim ulubionym serialem są Tajemnice Domu Anubisa oraz Brygada.Kocham pisać scenariusze a więc połączyłam mój ulubiony serial z pisaniem.Będę pisała o mojej ulubionej parze z TDA Fabinie czyli Fabianie i Ninie.Jest to mój pierwszy blog więc dajcie mi szanse na sprawdzenie siebie w tej działce:)Scenariusze będę się starała pisać co 1,2 lub 3 dni,jeśli będę miała mieć dłuższą przerwę na pewno o tym napisze.Następna notka już niedługo.                                                                  

Nina   

Brak komentarzy: