poniedziałek, 2 lipca 2012

Scenariusz 46

Hejka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bez przedłużania scenariusz:)

Scenariusz 46
Je-Nieźle
N,F-To jakaś nowość
Jo-Wow
A-Yyyyyy
Al-To jest lepsze od latania UFO!
Sen-(zjawia się)HAhhahah to mi wygląda super!(zaczyna tańczyć)
N,F-(patrzą na Senkhare)Ej wszyscy patrzcie
P-Wow
E-hhahahaha to niezłe
A-Czy będzie coś ciekawszego niż to?Wątpie
Al-No Vera i Viktor się całują a duch który próbuje zaswatać Joy z Fabianem i zabić Nine tańczy.Ulalala
Ve-Patrz Viktorze duch!
V-I to tańczący!
Ve,V-(zaczynają tańczyć)
A-Myliłam się
D-To nie jest normalne
T-Ej nieźle tańczycie(staje koło Senkhary i Very i też zaczyna tańczyć)
D-Wow
N,F-Super!!!!!!!!!!!!(też zaczynają tańczyć obok już tańczących)
Je-Aaaaa oni też!
Al-Mnie się podoba!!!!(staje koła już tanczących i zaczyna tańczyć)
Je-To przez to UFO
UFO ląduje wychodzi z nieggo Zangog jego matka,ojciec i cała rodzina oraz wampirzyca.Oni stają koła tych co tańczą i też zaczynają tańczyć
Mi-To już przesada i to duża!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
E-A zresztą co mi tam(zaczyna tańczyć z jakąś kosmitką)
M-Zaraz mi oczy wybuchną
Nat-(wchodzi i rozgląda się)A co się tu....(patrzy na kosmitów)dzieje!!!!!!!!
W-Nie mamy pojęcia
DA-(zjawia się)Dyskoteka jakaś?Super(zaczyna tańczyć)
Je-Yyyyyy Maro...?
M-Nie to nie jest normalne
Pan Sweet(PS)-(wchodzi)A co tu się dzieje do siedmiu akolitów!
Je-Nie widać impreze urządziliśmy
PS-Z Kosmitami i duchami!
Je-A nie widać?
PS-Widać widać
A-EJ PRZESTAŃCIE JUŻ!!!!!!
WCT(wszyscy co tańczą)-(przestają i się rozchodzą)
W-Nareszcie
R-(wbiega)Witaj wybrana(ciągnie ją i wysypuje groszki szoku przez które ludzie i nir tylko nic nie paiętają przez dwa dni)...

Tyle to już ostatni dzisiaj chyba że będzie 6 komentarzy

-pppapaap

Moniczka

2 komentarze:

Girl Regrets Of The Past pisze...

Po pierwsze daj jeszcze po drugie ja cie lubię!!

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z Amber!!!! Rymy wali jak z maszyny